محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۸ فروردين

به گزارش دیجیاتو، ریچارد یو مدیرعامل بخش محصولات مصرفی هواوی روز گذشته و در جریان کنفرانس خبری رونمایی از خانواده پرچمداران P40 توضیحاتی در مورد شرایط موجود و چشم اندازهای این شرکت برای تحقق اهداف نرم افزاری اش در واحد سرویس های موبایل هواوی (موسوم به HMS) ارائه کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۷ فروردين

به گزارش پیوست، ضریب نفوذ اینترنت ثابت در سال ۹۸ نزولی شد و در ۶ ماه ابتدایی سال از ۱۲.۶۵ درصد در سال ۹۷ به ۱۰.۶۱ رسید این در حالی است که رخدادهای نیمه دوم سال، اهمیت اینترنت ثابت را به مردم نشان داد و در این روزها نیز بار ترافیکی سنگینی را تحمل می‌کند؛ اما این بخش از ارتباطات کشور درگیر مشکلاتی است که از دیرباز با آنها دست به گریبان بوده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۷ فروردين

فیس‌بوک اعلام کرده به آن دسته از کارمندانش که باید از اعضای خانواده خود که به کرونا مبتلا شده اند، در منزل مراقبت کنند تا یک ماه مرخصی همراه با پرداخت حقوق اعطا می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۶ فروردين

بیل گیتس یکی از مؤسسان شرکت مایکروسافت ضمن انتقاد از تصمیم دونالد ترامپ برای عدم تمدید سیاست قرنطینه ۱۵ روزه آمریکا خواستار تداوم تعطیلی مشاغل این کشور شد.
به نقل از سی ان بی سی، وی که در یکی از برنامه‌های سخنرانی تد که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، حضور یافته بود و پاسخگوی سوالات مردمی بود تصریح کرد ایالات متحده شانس اینکه مجبور به اعمال سیاست‌های قرنطینه نشده و مردم را مجبور به خانه نشینی اجباری نکند، از دست داده است. علت این است که این کشور با سرعت کافی نسبت به شیوع ویروس کرونا واکنش نشان نداده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۶ فروردين

به گزارش مهر، مقررات حاکم بر حقوق سرزمینی ارائه خدمات ارتباطی ماهواره‌ای در جمهوری اسلامی ایران توسط رگولاتوری تدوین می شود.
فراخوان نظرخواهی تخصصی «ضوابط و چارچوب موافقت‌نامه سطح خدمات پستی» و « مقررات حاکم بر حقوق سرزمینی ارائه خدمات ارتباطی ماهواره‌ای در جمهوری اسلامی ایران» را منتشر شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۶ فروردين

به گزارش دیجیاتو، به خاطر محدودیت های آمد و شد و قرنطینه هایی که با دستور دولت ها در جهت جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر کووید ۱۹ در سراسر دنیا اعمال شده است، زیرساخت های اینترنت به شدت تحت فشار قرار گرفته اند. به همین خاطر محققان استرالیایی به تازگی نقشه‌ای به نام فشار بر اینترنت را طراحی کرده اند که بار ناشی از قرنطینه‌های خانگی به خاطر کووید ۱۹ را روی اینترنت جهان نمایش می‌دهد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند