محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۳ فروردين

به گزارش آی‌تی‌ایران، چند هفته پیش، شرکت گوگل در اقدامی‌به منظور جلوگیری از شیوع کرونا و محافظت از سلامتی شرکت‌کنندگان کنفرانس توسعه دهندگان خود موسوم به گوگل I/O، تصمیم به عدم برگزاری این رویداد گرفت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۳ فروردين

به گزارش پیوست، ناشناخته بودن چگونگی مواجه با ویروس SARS-CoV-2 معروف به ویروس کرونا نه تنها بخش بهداشت کشورهای مختلف را تحت تاثیر خود قرار داده است بلکه اقتصاد نیز از آن متاثر شده است و بسیاری از کارشناسان اقتصادی و تحلیگران این حوزه ادامه گسترش بیماری COVID-19 را موجب بحران‌های اقتصادی در سراسر دنیا قلمداد می‌کنند. به نظر تیم دیلویت ـ یکی از چهار موسسه بزرگ حسابرسی جهانی ـ تاثیر اقتصادی این ویروس وابسته به واکنش عمومی نسبت به آن است و ممکن است ضعف این واکنش، باعث شود بیماری سریع‌تر گسترش یابد یا هزینه‌های غیرضروری ایجاد شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۳ فروردين

به گزارش مهر، وزارت دادگستری آمریکا با صدور اطلاعیه‌ای تصریح کرده که به جرایم سایبری مرتبط با بیماری کرونا به سرعت و خارج از نوبت رسیدگی می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲ فروردين

چین هم اکنون بالغ بر ۲۰ میلیون کاربر شبکه 5G را در خود جای داده است.
چین که بدون شک یکی از نخستین و بزرگترین پیشگامان توسعه و راه‌اندازی نسل پنجم اینترنت همراه موسوم به شبکه 5G جهان به شمار می‌رود، بر اساس گزارش وب سایت gizchina، هم اکنون میزبان بالغ بر ۲۰ میلیون کاربر در این کشور است که که به نوعی از شبکه 5G برای اتصال به اینترنت جهانی استفاده کرده و بهره می‌برند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲ فروردين

به گزارش فارس، تعداد زیادی از کارکنان اروپایی گوگل به زودی در قالب یک شورا به نام شورای کارکنان گوگل به فعالیت خود ادامه می دهند تا بتوانند بهتر فعالیت های خود را با گوگل هماهنگ کنند.
به نقل از زددی نت، در سال های اخیر تنش هایی در زمینه نحوه رتبه بندی کارکنان اروپایی گوگل و حقوق و دستمزد آنها و نیز ارتباط گوگل با اتحادیه اروپا وجود داشته و به نظر می رسد تشکیل این شورا بتواند تمامی این مشکلات را بهبود ببخشد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱ فروردين

هوآوی در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۲۰ میلادی از مدل جدید لپ‌تاپ‌ MateBook X Pro رونمایی کرد. این محصول که مدل ۲۰۲۰ کامپیوترهای شخصی قابل حمل سری MateBook X Pro هوآوی به حساب می‌آید در کنار طراحی جدید، مشخصات سخت‌افزاری به روز را نیز با خود به همراه دارد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱ فروردين

سامسونگ به تازگی از تعطیلی فروشگاه‌های خود در ایالات متحده آمریکا و کانادا خبر داد.
یاه اوم، مدیر ارشد اجرایی سامسونگ الکترونیکس در آمریکا به تازگی از تعطیلی موقت تمامی فروشگاه‌های این شرکت در ایالات متحده آمریکا و کانادا خبر داده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند