محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۵ اسفند

جک ما، بنیان‌گذار گروه علی‌بابا اعلام کرد که یک میلیون ماسک به‌همراه ۵۰۰ هزار کیت تشخیص بیماری کرونا به ایالات متحده آمریکا اهدا خواهد کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۴ اسفند

تحقیقی جدید نشان می دهد فناوری 5G ایمن است و بر سلامت انسان هیچ تاثیری نمی گذارد.
به نقل از دیجیتال ترندز، پنلی از کارشناسان بین‌المللی اعلام کرده اند فناوری نسل پنجم اینترنت هیچ خطری برای سلامتی انسان ندارد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۴ اسفند

به گزارش فارس، فرانسه سرانجام به هواوی اجازه می دهد تا از برخی تجهیزات خود برای کمک به راه اندازی شبکه نسل پنجم این کشور بهره بگیرد. این امر دستاوردی مهم علیرغم فشارهای تحریمی آمریکاست.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۴ اسفند

اپل قوانین انتشار اپلیکیشن های ویروس کرونا را سخت‌تر کرد. طبق قوانین اپلیکیشن‌هایی در اپ استور عرضه می‌شوند که توسط سازمان‌های معتبر توسعه یافته باشند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۳ اسفند

به گزارش آی‌تی‌ایران، توییتر ساعاتی پیش رسما به تمامی‌ کارمندان خود در سراسر جهان دستور دارد تا به منظور کمک به کاهش شیوع ویروس کرونا (کووید-۱۹)، وظایف خود را به صورت دورکاری و از خانه انجام دهند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۳ اسفند

روز گذشته بیت‌کوین در کمتر از یک ساعت ۲۰ درصد ارزش خود را از دست داد و بهای آن به کمتر از شش هزار دلار رسید که پایین‌ترین میزان از آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی تاکنون محسوب می‌شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۳ اسفند

تری گو مؤسس شرکت فاکسکان اعلام کرد فعالیت کارخانه‌های این شرکت در چین و ویتنام از سر گرفته شده است.
به نقل از چاینامورنینگ پست، فاکس کان یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع محصولات اپل و به خصوص آیفون در شرق آسیا است و از همین رو بازگشتن فعالیت‌های آن به حالت عادی نگرانی‌ها در مورد کمبود آیفون را در جهان تا حد زیادی برطرف می‌کند.

ادامه مطلب