محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۲ اسفند

هواوی تصمیم دارد نخستین کارخانه تولید تجهیزات 5G را در فرانسه تاسیس کند.سرمایه گذاری اولیه برای تاسیس کارخانه ۲۰۰ میلیون یورو است.
به نقل از گیزموچاینا، این اقدام در جهت برنامه های شرکت چینی برای گسترش نفوذ خود در اروپا و فراهم کردن تجهیزات شبکه 5G دراین منطقه است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۱ اسفند

به گزارش ایلنا، لپ‌تاپ Huawei MateBook 13 با وزن نزدیک به ۱۳۰۰ گرم، از صفحه نمایش باکیفیت 13 اینچی از نوع IPS با وضوح تصویر 2160x1440 پیکسل استفاده می‌کند. صفحه نمایش این محصول، حاشیه‌ بسیار نازکی دارد و به همین دلیلHUAWEI FullView Display نامیده می‌شود. به این ترتیب یک صفحه نمایش بزرگ، درون یک قاب کوچک تعبیه شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۱ اسفند

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، گوگل به طور رسمی از دولت آمریکا درخواست کرده تا به همکاری با شرکت چینی هواوی ادامه دهد.
گوگل همراه صدها شرکت دیگر از چند ماه قبل خواستار لیسانس همکاری دائم با هواوی شده است. البته هنوز مشخص نیست تصمیم دولت آمریکا در این باره چه زمانی مشخص می‌شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۱ اسفند

به گزارش مهر به نقل ازسی ان بی سی، در همین راستا این شرکت برای کارمندانش محدودیتهای سفر وضع کرده است.

سخنگوی گوگل در این باره می گوید: ما تایید می کنیم که یکی از کارمندان ما در دفتر زوریخ به ویروس کرونا مبتلا شده است. گروهی از کارمندان برای مدتی محدود در دفتر زوریخ حضور داشتند. ما تمام اقدامات احتیاطی را با توجه به توصیه های مقامات بهداشتی رعایت می کنیم و اولویت اصلی ما سلامت و ایمنی همگان است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۱ اسفند

شرکت ال‌جی دیسپلی تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا در کره جنوبی از تعطیلی موقت کارخانه تولید صفحه نمایش خود در این کشور خبر داد.
بر اساس گزارشی که در رویترز آمده است، سخنگوی شرکت ال‌جی دیسپلی اعلام کرده است که به دنبال تایید خبر ابتلای یکی از شهروندان شهر گومی در کره جنوبی، به طور موقت و تا اطلاع ثانوی کارخانه تولید نمایشگر گوشی‌های هوشمند خود را تعطیل خواهد کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۰ اسفند

فعالیت یکی از کارخانه‌های تولید گوشی‌های هوشمند سامسونگ که در هفته گذشته به علت ترس از انتشار کرونا ویروس متوقف شده بود، از سر گرفته شد.
به نقل از زددی نت، کارخانه یادشده در کره جنوبی واقع است و مدل‌های مختلفی از گوشی‌های سامسونگ را تولید می‌کرد. کارخانه یادشده از روز دوشنبه تولید گوشی را از سر گرفته است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۹ اسفند

به گزارش دیجیاتو، ارسال تجهیزات استراتژیک به ایران برای گیگابایت دردسرساز شد.
دولت تایوان یکی از زیر مجموعه های گیگابایت را به خاطر ارسال محصولاتی به ایران جریمه کرده است.
تایوان علی رغم روابط دیپلماتیک با ایران از دستورالعمل های آمریکا برای اعمال محدودیت های تجاری و صادرات به کشورهای خارجی پیروی می کند. در همین راستا دفتر تجارت خارجی این کشور فهرستی بلند بالا از اقلامی تهیه کرده که صادرات آنها به ایران به خاطر تحریم ممنوع است؛ فهرستی که کمپانی گیگابایت جدیدا قربانی آن است.

ادامه مطلب