محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۷ اسفند

شرکت سامسونگ در نمایشگاه MENA Forum 2020 خود در کشور مالت جدیدترین نوآوری‎ها و پیشرفته‌ترین محصولات خود را به نمایش گذاشت که با رویکردی انسان محور و با هدف ساده‌تر کردن زندگی و حل مشکلات طراحی شده‌اند. منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا اکنون به یکی از بازارهای کلیدی و نقاط اصلی توسعه نوآوری‎های فناوری تبدل شده است و سری محصولات «عصر تجربه» سامسونگ هم می‎تواند فرصت‌هایی جدید در اختیار این منطقه قرار دهد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۷ اسفند

شرکت اس کی تله کام بزرگترین شرکت مخابراتی کره جنوبی، دفتر بزرگ مرکزی و سایر شعب خود را در شهر سئول به خاطر نگرانی از شیوع ویروس کرونا به طور کامل تعطیل کرد.
به گزارش مهر به نقل از زددی نت، در روزهای اخیر شیوع گسترده ویروس کرونا در کره جنوبی باعث شده تا ده‌ها شرکت فناوری در این کشور فعالیت‌های خود را به صورت کامل یا نسبی به حالت تعلیق درآورند. آخرین شرکت در این مجموعه اس کی تله کام است که خدمات متنوع مخابراتی و اینترنتی ارائه می‌دهد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۶ اسفند

به گزارش زومیت، با توجه‌ به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، بسیاری از شرکت‌های چینی از کارکنانشان خواسته‌اند به‌صورت دورکاری فعالیت کنند. این موضوع باعث افزایش غیرمنتظره‌ی تقاضا برای آیپد اپل شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۶ اسفند

به گزارش فارس، شرکت اوبر که خدمات به اشتراک گذاری تاکسی ارائه می دهد از نمایش تبلیغات سقفی در برخی شهرهای آمریکا خبر داده است.
به نقل از انگجت، از جمله شهرهایی که اوبر قصد دارد در آنها تبلیغاتی را بر روی سقف تاکسی های خود نمایش دهد، می توان به آتلانتا، دالاس و فونیکس اشاره کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۵ اسفند

به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مدیرکل صدور پروانه خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات از راه‌اندازی سامانه جدید صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی خبر داد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۵ اسفند

محققان موفق به تولید یک برچسب شناسایی کالای رمزگذاری شده برای مقابله با تولید محصولات تقلبی شده اند که ابعادی کمتر از یک میلیمتر دارد.
به نقل از آسین ایج، تولید کالاهای تقلبی سالانه میلیاردها دلار به شرکت‌های تجاری جهان ضرر می‌زند و از همین رو محققان دانشگاه ام آی تی، برچسب شناسایی کالای تازه ای را ابداع کرده‌اند که می‌تواند اصالت یک کالا را بدون اشغال فضای زیاد یا امکان دستکاری شدن و سوءاستفاده تشخیص دهد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۴ اسفند

به نوشته‌ی دنیای اقتصاد، محققان دانشگاه ام‌آی‌تی برای اولین‌بار از هوش مصنوعی برای کشف آنتی‌بیوتیک‌های جدیدی استفاده کرده‌اند که قادر به نابودی خطرناک‌ترین و مقاوم‌ترین باکتری‌ها هستند. آنتی‌بیوتیک‌ها از توانایی زیادی برای مقابله با باکتری‌های مضر برخوردار هستند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۴ اسفند

به گزارش آی‌تی ایران، این روزها تقریبا تمام حوزه‌های زندگی ما انسان‌ها تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته؛ از سیاست و اقتصاد و ورزش گرفته تا دنیای فناوری و رویدادهایی که در طی روزها اخیر، یکی پس از دیگری لغو شدند.
حال که تنها چند روز به برگزاری گردهمایی دیگری در این حوزه تحت عنوان «کنفرانس توسعه دهندگان بازی» باقی مانده، دو شرکت بزرگ فیسبوک و سونی به دلیل نگرانی‌ها و هشدارهای جهانی نسبت به گسترش ویروس کرونا، انصراف خود را از شرکت در این رویداد اعلام کردند.

ادامه مطلب