محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۸ اسفند

شرکت "اسپیس ایکس" توانست ۶۰ ماهواره "استارلینک"(Starlink) را پس از یک بار تعویق به فضا پرتاب کند.
به نقل از آی‌ای، قرار بود روز یکشنبه شرکت "اسپیس ایکس" ۶۰ ماهواره دیگر از سری ماهواره‌های "استارلینک" را به مدار زمین ارسال کند. ولی این پرتاب در پی شناسایی یک نقص در یکی از موتورهای موشک "فالکون ۹" لغو شد و در نهایت دیروز از پایگاه فضایی "کندی" ناسا با موفقیت انجام شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۸ اسفند

آمازون از تعطیلی یکی از انبارهای محصولات خود در نیویورک علت اطلاع یکی از کارکنان به ویروس کرونا خبرداد.
شرکت آمریکایی آمازون که بدون شک یکی از بزرگترین شرکت های خرده فروشی آنلاین در جهان به شمار می رود، روز پنجشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که پس از تست مثبت ویروس کرونا یکی از کارکنان انبار محصولات آمازون در شهر نیویورک این انبار را به طور موقت به منظور جلوگیری از انتقال و انتشار این ویروس خطرناک به خارج از آن تعطیل کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ اسفند

به گزارش ایسنا، اگر چه بازار موبایل در ماه‌های اخیر هم رونق چندانی نداشت و چشم امید فروشندگان به روزهای پایانی سال بود، با ورود کرونا به کشور تمامی معادلات به هم ریخت و اکنون تقاضا برای این کالا که به نظر می‌رسد در اولویت خرید مردم نیست، شدیدا کاهش یافته است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ اسفند

نوشته‌ی اقتصاد آنلاین، بیت کوین که مدتی است در کانال کاهش قیمت قرار گرفته، روز گذشته را نیز به تلخی سپری کرد.
بیت کوین با کاهش نزدیک به ۱۵ درصدی روز گذشته به قیمت ۴ هزار و ۸۹۱ دلار مورد معامله قرار گرفت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۶ اسفند

در پی شیوع ویروس کرونا، مدارس شهر نیویورک تعطیل شده‌اند و کلاس‌های درس به طور آنلاین برگزار می‌شوند. شهرداری نیویورک فناوری و زیربنای ارتباطی را برای آموزش آنلاین دانش آموزان فراهم می‌کند.
به نقل از دیجیتال ترندز، به دلیل شیوع ویروس کرونا از امروز تمام مدارس شهر نیویوک تا حداقل ۴ روز دیگر تعطیل می‌شوند و کلاس‌های درس آنلاین برگزار می‌شوند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۶ اسفند

به گزارش دیجیاتو، آژانس رقابتی فرانسه اپل را 1.23 میلیارد دلار جریمه کرد. به گفته این آژانس، اپل به شکل غیرقانونی به توزیع کنندگان محصولات خود دستور داده تا قیمت محصولات این شرکت را تثبیت کرده و رقابت را از بین ببرند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۵ اسفند

به گزارش دیجیاتو، بدون شک ویروس کرونا مهم‌ترین بحران در جهان محسوب می‌شود. دونالد ترامپ به تازگی در ایالات متحده آمریکا وضعیت اضطراری اعلام کرده. در حالیکه دونالد ترامپ خبر از راه‌اندازی یک وب‌سایت برای ویروس کرونا توسط گوگل داده بود، این ادعا از سوی کمپانی مذکور رد شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۵ اسفند

به گزارش ایسنا، بیماری کووید-۱۹ که با نام ویروس کرونا شناخته می‌شود، این روزها توجه افراد را برای تمیز کردن دستان جلب کرده، اما تمیز نگه داشتن وسایلی که در طول روز مکررا مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است که البته با توسعه فناوری، تلفن همراه در صدر این فهرست قرار دارد.

ادامه مطلب