محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۵ فروردين

فیس‌بوک به طور موقت کیفیت پخش ویدئویی در اروپا را در پلت فرم‌های اجتماعی خود یعنی فیس بوک و اینستاگرم را در پاسخ به درخواست کمیسیون اروپا و با هدف کاهش فشار به زیرساخت‌های اینترنت اروپا کاهش میدهد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۵ فروردين

آمازون که به هیچ وجه حاضر نبود به کارکنان خود در شرایط شیوع ویروس کرونا مرخصی با حقوق بدهد و حتی آنها را به اخراج تهدید کرده بود، سرانجام تسلیم فشارها شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۵ فروردين

به گزارش آی‌تی‌ایران، به دنبال شیوع ویروس کرونا در جهان و افزایش آمار مبتلایان به این ویروس، بسیاری از انسان‌ها خانه‌نشین شده‌اند و در این میان، روابط اجتماعی میان افراد نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است.
خوشبختانه به لطف وجود شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پیامرسان متنوع، دیگر فاصله مکانی مفهوم خود را از دست داده و افراد ‌می‌توانند از طریق این ابزارها و دستگاه‌های هوشمند با دوستان و نزدیکان خود صحبت کنند و آن‌ها را روی نمایشگاه دستگاه‌ها ببینند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۵ فروردين

به گزارش وب‌سایت theverge شبکه اجتماعی سازمانی لینکدین برای تمامی افرادی که از طریق این پلتفرم در جست‌وجوی یافتن شغل هستند با ارسال پست الکترونیکی توضیح داد به دنبال شیوع ویروس کرونا، از این پس تمامی مصاحبه‌های کاری به صورت مجازی انجام می‌شود یا در غیر این صورت مصاحبه کاری به تاریخ نامشخص آتی انتقال می‌یابد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۴ فروردين

وب‌سایتی که دولت استرالیا برای تخصیص کمک هزینه به خانوارهای این کشور به علت شیوع گسترده ویروس کرونا راه اندازی کرده است، به علت هجوم کاربران از کار افتاد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۴ فروردين

به گزارش دیجیاتو، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا ساعاتی پیش و در جریان برگزاری کنفرانس اضطراری ویروس کرونا در کاخ سفید، از آغاز به کار کنسرسیومی برای بهره‌گیری از قدرت ابررایانه‌های آمریکایی خبر داد. این کنسرسیوم شامل کاخ سفید، وزارت نیروی ایالات متحده و شرکت IBM می‌شود. دیگر اعضای کنسرسیوم نیز شامل گوگل، آمازون، مایکروسافت و چندین مؤسسه تحقیقاتی می‌شوند که به گفته ترامپ در پیشبرد اهداف مختلفی مشارکت خواهند کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۴ فروردين

به گزارش فارس، وزارت دادگستری آمریکا از اقدام قضایی بر علیه چند وب سایت خبر داده که اخبار و اطلاعات دروغین در مورد ویروس کرونا منتشر می کردند.
به نقل از زددی نت، یکی از وب سایت هایی که وزارت دادگستری آمریکا بر علیه آن شکایت کرده، به دروغ مدعی شده که کیت های واکسن کرونا را که از سازمان بهداشت جهانی دریافت کرده به ازای دریافت تنها ۵ دلار هزینه حمل و نقل در اختیار علاقمندان قرار می دهد.

ادامه مطلب