محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۳ فروردين

به گزارش آی‌تی‌ایران، فیسبوک از تصمیم خود برای اختصاص ۱۰۰ میلیون دلار در حوزه اخبار مرتبط با کرونا خبر داد و اعلام کرد که در این برهه از زمان که ویروس کرونا همه‌گیر شده است، ارائه گزارش‌ها و اخبار دقیق و درست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۳ فروردين

به گزارش دیجیاتو، شرکت هواوی امیدوار است تا بتواند اپلیکیشن و سرویس‌های گوگل را از طریق فروشگاه نرم افزاری خودش به نام «AppGallery» به کاربران موبایل‌هایش عرضه کند. این در حالی است که گوگل مجوز استفاده از سیستم عامل «اندروید» را نیز به این شرکت نمی‌دهد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۲ فروردين

به گزارش زومیت، کاربران چند روز پیش با اختلال در دسترسی به سرویس‌های گوگل روبه‌رو شدند که طبق بیانیه‌‌ی شرکت، ارتباطی به افزایش ترافیک نداشته است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۲ فروردين

به گزارش زومیت، تعدادی از اپراتورهای اینترنت در بریتانیا، برای کمک به کاربران در شرایط بحران ویروس کرونا، محدودیت حداکثر مصرف داده را از سرویس‌ها حذف کردند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۱ فروردين

به گزارش آی‌تی‌ایران، شرکت گوگل از تصمیم خود برای اختصاص کمک ۸۰۰ میلیون دلاری به مراکز درمانی و بهداشتی خبر داد و نام خود را به جمع شرکت‌هایی فناوری که برای مقابله با کرونا ، گام‌های موثری را برداشته‌اند، اضافه کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۱ فروردين

برای دومین بار در طول هفت روز گذشته بیت کوین به کانال ۵ هزار دلاری بازگشت.
این کاهش قیمت احتمالا تحت تاثیر ترس سرمایه گذاران از ریزش دوباره بازارهای سنتی در روز دوشنبه اتفاق افتاده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۱ فروردين

به گزارش زومیت، شنیده‌ها از تصمیم مقامات ایالات‌متحده برای افزایش فشارها بر هواوی و محدودسازی دسترسی این شرکت به محصولات تراشه‌سازان بزرگ جهانی حکایت دارند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند