محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۵ مرداد

مراجع قانونی شیکاگو در مدت اخیر در حال استفاده از نرم‌افزار پیش‌بینی‌کننده‌ای هستند که به تازگی نتایج استفاده از آن را منتشر کرده‌اند. طبق این گزارش، نتایج مثبتی در استفاده از این نرم‌افزار به دست آمده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۵ مرداد

به تازگی تغییراتی در نتایج جستجوی نخسه‌ی موبایل موتور جستجوی Google ایجاد شده است. به این نحو که نتایج جستجو شامل آدرس URL نمی‌گردند و تنها عنوان صفحات آن‌ها نمایش داده می‌شود.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۵ مرداد

کمپانی Apple در نظر دارد تا نسل جدید ساعت های هوشمند Apple Watch خود را با پشتیبانی از ویژگی LTE عرضه نماید. در مورد تاریخ دقیق عرضه ی این محصول هنوز گزارشی در دست نیست، اما این اطلاعات در نشریه ی The Wall Street Journal بدون تایید رسمی کمپانی منتشر شده است. اگر این شایعات صحت داشته باشند، مدل جدید ساعت های هوشمند این کمپانی نسبت به پیشینیان خود بسیار پیشرفته تر خواهد بود.

ادامه مطلب
گوناگون
بهناز زادبخش۷:۸ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۴ مرداد

داروهای پایدار و با قیمت مناسب را در هرمکانی، وسط جنگل و یا حتی در مریخ می توان تهیه کرد. " کارخانه کوچک " که در آن می توان نور خورشید را برای تولید محصولات شیمیایی در اختیار گرفت، محل مناسبی برای این کار است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۲ مرداد

کم‌تر از ۲۴ ساعت پس از آنکه Samsung تأیید کرد گوشی Galaxy Note 8 آینده‌ی این شرکت دارای صفحه‌نمایشی بزرگ خواهد بود، LG نیز خبر استفاده از صفحه‌نمایش OLED در گوشی هوشمند بعدی خود را داد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۱ مرداد

در حالی که Facebook به آمار کاربران خود می‌بالد، اما Twitter چندان مشتاق به انتشار آن، خصوصا میزان بازدیدکنندگان روزانه‌ی سرویس خود نمی‌باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۱ مرداد

طبق گزارشات منتشر شده، واحد تحقیق Facebook با نام Building 8 در حال کار بر روی ساخت دستگاهی در ابعاد لپ‌تاپ برای ایجاد تماس ویدئویی می‌باشد. طبق همین گزارشات به نظر می‌رسد این شرکت در حال توسعه‌ی یک اسپیکر هوشمند نیز باشد و احتمالا تا بهار سال آينده‌ی میلادی آماده‌ی عرضه در بازار گردد. اگر این اخبار صحت داشته باشند، شاهد نخستین پروژه‌ی بزرگ سخت‌افزاری Building 8 خواهیم بود.

ادامه مطلب