محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۵ مرداد

فرانسه تنها کشوری نیست که خود را برای از رده خارج کردن خودروها با سوخت فسیلی آماده می‌کند. بریتانیا نیز قصد دارد تا سال ۲۰۴۰ استفاده از چنین خودروهایی را ممنوع کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۵ مرداد

Google قابلیت Instant Search را در سال ۲۰۱۰ معرفی نمود. ایده‌ی پشت ارائه‌ی چنین قابلیتی آن بود که جستجوی صفحات وب سریع‌تر از پیش گردد. به این نحو که کاربران در حین وارد کردن کلمات جستجوی خود، متناسب با آن و به صورت همزمان، نتایج جستجو نمایش داده شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۴ مرداد

Facebook قصد دارد سازندگان ویدئوها را مطمئن سازد که از آن‌ها کلاه‌برداری نمی‌شود. بنابراین این شرکت مالکیت استارتاپی را به دست آورد تا کاربرانی که ویدئوهای تقلبی و دیگر محتواها را بدون مجوز به اشتراک می‌گذارند، توقیف کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۴ مرداد

دولت بریتانیا طرحی را اعلام کرد که بر مبنای آن صاحبان پهپادها را ملزم به ثبت دستگاه‌های خود می‌کند. هدف از این قوانین در واقع اطمینان از استفاده‌ی امن‌تر از فناوری است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳ مرداد

تا به این جای کار گوشی‌های محدودی هستند که از هدست واقعیت مجازی Google Daydream پشتیبانی به عمل می‌آورند. به جزء گوشی‌های سری Pixel، تنها تعداد محدودی از گوشی‌های شرکت‌های ASUS، Huawei، Motorola و ZTE در این جمع به چشم می‌خورند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲ مرداد

سال ۲۰۰۸ بود که از وجود‌ آب در کره‌ی ماه آگاه شدیم. نبود اتمسفر و میدان مغناطیسی منجر به بخار شدن و از بین رفتن آب بر روی سطح کره می‌باشد، اما این به معنای نبود آب در سطح زیرین کره نمی‌گردد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲ مرداد

افزایش ربات‌ها حقیقتا به طور مساوی پیش نرفته است اما شرکت‌ها مصمم هستند آن را به درستی انجام دهند. امروز LG اعلام کرد ناوگانی از ربات‌ها را در فرودگاه بین‌المللی اینچئون در سئول کره‌جنوبی مستقر کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲ مرداد

این حسگر دید تا اکتبر 2017 به دست مشتریان بالقوه خواهد رسید. Sony برای ساخت حسگرهای عالی که با عنوان چشم دوربین عمل می‌کنند، شناخته می‌شود، اما ظاهرا Sony برای ربات‌ها نیز این چشم‌ها را طراحی کرده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند