محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۴ تير

از آغاز ماه ژوئن، YouTube به آرامی سرویس خود را با ارائه‌ی پیش‌نمایش ۳ ثانیه‌ای GIF مانندی از ویدئوها رونمایی کرده است. تا به زمان نگارش این مطلب بسیاری از کاربران با این قابلیت جدید YouTube مواجه شده‌اند؛ اگرچه این امکان از ماه فوریه به طور آزمایشی و برای عده‌ی محدودی از کاربران در دسترس قرار گرفته بود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۴ تير

پس از انتشار خبر هفته‌ی گذشته مبنی بر قصد SoundCloud به تعدیل نیروی ۴۰ درصدی کارکنان خود، این شرکت تلاش دارد همچنان جدیت خود را در مسیر رسیدن به اهدافش نشان دهد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۴ تير

Google میل به تملک یک صندلی در هیأت مدیره‌ی Bluetooth SIG دارد. Bluetooth SIG یک سازمان غیر انتفاعی است که از سال 1998 توسعه‌ی استانداردهای بلوتوث را نظارت می‌کند. اعضای بنیانگذار آن شامل نمایندگانی از Nokia، Toshiba، IBM، Iintel و Ericsson هستند، هر چند 400 عضو تا پایان سال اول به آن پیوستند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۴ تير

Facebook تائید کرد آزمایش برنامه‌ی ساخت GIF جدیدی را در ویژگی دوربین اپلیکیشن اصلی موبایل Facebook آغاز کرده است. این ویژگی که با تپ کردن یک دکمه در بالای صفحه در دسترس است، به کاربر اجازه می‌دهد مقدار فیلمی را که می‌تواند، فیلمبرداری کند و سپس آن را در فرمت GIF در گالری عکس دستگاه خود ذخیره نماید و پس از آن این GIF را به حساب کاربری Facebook ارسال و یا به Facebook Story اضافه کند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۴ تير

دانشمندان در زمینه‌ی علم ژنتیک به خواص جدید و درمانی از برگ گیاه چای دست‌ یافته‌اند. به نظر می‌رسد این نوشیدنی محبوب در میان انسانهای کره‌ی زمین، ساختار DNA را تحت تاثیر قرار می دهد و به این وسیله فرد را از ابتلا به بسیاری از سرطان ها محافظت خواهد کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۳ تير

شاید جذب نظر مشتری و فروش ساندبار در زمان حاضر خیلی سخت باشد. چراکه با وجود رقبای هوشمند جدیدی چون Google Home و HomePod که کار اسپیکر خانگی را نیز به خوبی انجام می‌دهند، این محصولات نیز برای فروش خود بایستی یا سعی در هوشمندسازی خود داشته‌ باشند و یا کیفیت صدا بالایی ارائه دهند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۳ تير

مایکروسافت آزمایشگاه تحقیقاتی جدیدی ایجاد کرد که هدف آن تمرکز بر توسعه‌ی عمومی تکنولوژی هوش مصنوعی اعلام شد. این آزمایشگاه در Microsoft Redmond HQ واقع شده است و شامل تیمی بیش از 100 دانشمند خواهد بود که در AI کار می‌کنند که شامل بخش‌های پردازش زبان طبیعی، یادگیری و سیستم‌های ادراکی هستند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۳ تير

به گزارش رسانه های چینی، ابر تولید کننده ی فناوری های هوشمند آمریکا، Apple، تصمیم دارد تا با پذیرفتن قوانین ارتباطی کشور چین، برای اولین بار مرکز داده ی جدیدی را در این کشور تاسیس کند. در این گزارش آمده محل ساخت این پایگاه داده در استان گوئیژو، واقع در جنوب غربی چین است.

ادامه مطلب