محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ مرداد

Nissan یک گام دیگر به استفاده‌ی تجازی از سامانه‌ی نیمه دستیار وسایل نقلیه‌ی خودران ProPilot در جاده‌های ایالات متحده‌ی آمریکا نزدیک‌تر شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ مرداد

Aditya Agarwal که در سال 2012 از Cove به Dropbox پیوست و در اواخر این سال به عنوان مدیر ارشد فنی شرکت منصوب شد، حالا در حال ترک این شرکت قرار دارد. وی خروجش از شرکت را در حساب کاربری فیسبوک‌اش اعلام کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۳۱ تير

Apple وبلاگی راه‌اندازی کرد که تمرکز آن بر روی مقالات تحقیقاتی یادگیری ماشینی و به اشتراک‌گذاری یافته‌های این شرکت است. این مجله‌ی یادگیری ماشینی اپل در حال حاضر کمی خالی است زیرا شرکت فقط یک مطلب درباره‌ی تبدیل تصاویر مصنوعی به واقعیت، آن هم به منظور آموزش شبکه‌های عصبی به اشتراک گذاشته است. این حرکت جالب است زیرا Apple معمولا درباره‌ی پروژه‌های تحقیقاتی‌اش صحبت نمی‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۹ تير

تاکنون در هر صفحه‌ی Facebook اگر لینکی برای اشتراک گذاشته می‌شد، امکان تغییر عنوان، متن و عکس پیش‌نمایش لینک مورد نظر برای هر کاربری امکان‌پذیر بود. این امر به برخی کاربران امکان انتشار عناوین پیش‌نمایش جعلی را بر روی این سرویس می‌داد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۹ تير

IBM هفته‌ی جاری گزارش مالی فصل خود را منتشر ساخت. در حالی که طبق آمار و ارقام ارائه شده، مجددا شاهد نتایج ناامیده‌کننده‌ای هستیم، اما درآمد بخش رایانش ابری این شرکت نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته و به ۳.۹ میلیارد دلار رسیده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۹ تير

Apple Pay تاکنون در فرانسه چندان موفق نبوده است. بانک‌های بزرگ فرانسه هنوز هیچ برنامه‌ای برای پشتیبانی از خدمات پرداخت Apple ندارند. اما امروز دو شرکت N26 و Lydia اعلام کردند تا پایان سال جاری پشتیبانی از Apple Pay را آغاز می‌کنند. بانک‌های Credit Mutuel Arkea هم اخیرا اعلام کرده بودند که در حال کار بروی این ویژگی هستند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۸ تير

به گفته ی متخصصین تغذیه، سوء استفاده در مصرف ذرت می تواند به انسداد روده منجر شود. آنزیم های موجود در شیره های گوارشی فرد قادر به بازیافت فیبر غنی در این محصول نیستند. لکتین موجود در ذرت به سرعت هضم نمی شود و می تواند به غشای مخاطی روده ها آسیب بزند و سبب التهاب روده شود.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۸ تير

گوشی های هوشمند Apple تا پایان سال 2017 ایموجی های جدیدی را خواهند داشت. به روزرسانی ایموجی های این محصولات به صورت همزمان در سراسر دنیا آغاز خواهد شد. در میان ایموجی های جدید می توان به تصویر مادر، زامبی ها، علف های جنگلی، زنی با حجاب، یوگی و غول چراغ جادو اشاره کرد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند