محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۷ تير

Samsung در روز جاری اعلام داشت که این شرکت قصد دارد اجزای با ارزش و کمیاب گوشی‌های هوشمند Galaxy Note 7 خود را پس از عدم عرضه به دلیل وجود مشکل در بخش باتری آن، بازیافت نماید.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۷ تير

دانشمندانی از اسپانیا کهکشان جدیدی را یافته اند که هزار بار بزرگتر از کهکشان راه شیری وسعت دارد. این کهکشان با استفاده از مشاهدات و بررسی تلسکوپ Gran Telescopio Canarias کشف شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۶ تير

Samsung Pay به آرامی در حال اضافه کردن امکان‌ها و راه‌کارهای پرداخت بیشتری بر روی سرویس خود از دو سال گذشته می‌باشد. این شرکت در تازه‌ترین اقدام، حساب کاربری PayPal را به سرویس خود افزوده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۶ تير

دانشمندان به تازگی موفق شده‌اند یکی از پر نورترین کهکشان‌ها را کشف نمایند. این کهکشان هزاران بار از کهکشان‌های پیشین کشف شده، پرنورتر است و دارای شکل‌های متنوع ستاره‌ای است و ۱۰ هزار میلیون سال نوری از زمین فاصله دارد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۶ تير

L16 متعلق به Light یک ماهیت طراحی رادیکالی بود که در ابتدا در اکتبر 2015 معرفی شد، اما این مفهوم به واقعیت تبدیل شد، زیرا این شرکت در حال عرضه‌ی اولین واحدهای تولید به مشتریان از پیش سفارش داده شده است. طراحی نهایی آن کاملا شبیه به تصویری است که پس از آن با چند اصلاح جزئی و با وجود برخی شکست‌ها، نشان داده شد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۶ تير

دانشمندان آمریکایی به همه توصیه می کنند تا با خوردن دو عدد موز در روز از ابتلا به بیماری های کشنده جلوگیری کنند. به گفته ی دانشمندان آمریکایی، موز به دلیل دارا بودن فیبر بالا کمک می کند تا فرد تا مدت زمان بیشتری سیری را احساس کند و از اشتها برای خوردن مواد مضری که در طول روز استفاده می کند، بکاهد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۵ تير

دادگاهی در فرانسه در روز چهارشنبه تأیید کرد شرکت Google در خصوص پرداخت ۱.۱ میلیارد یورو مالیات در نظر گرفته شده‌ی این کشور، کوتاهی نکرده است.

ادامه مطلب