محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۱ مرداد

Microsoft در نظر دارد لوازم جانبی متعددی را برای بازی‌کنندگان رایانه‌هاش شخصی و Xbox One عرضه کند. در کنار عرضه‌ی ۳ دسته‌ی بی‌سیم همانند جدید با ظاهری همانند Xbox 360، قرار است آداپتور بی‌سیم Xbox نیز برای Windows 10، با اندازه‌ای کوچک‌تر عرضه گردد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۱ مرداد

Spotify امروز اعلام کرد که مشترکان با پرداخت هزینه‌اش از 60 میلیون کاربر عبور کرد. بر طبق گزارش Financial Times، این خبر بدین شرح است که Spotify قصد دارد در اواخر سال جاری، احتمالا در سه ماهه‌ی چهارم، شروع به فروش سهام خود در بازار اوراق بهادار کند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۱ مرداد

پلتفرم واقعیت مجازی Daydream برای کاربران گوشی های کره‌ای Samsung Galaxy S8 و S8+ قابل دسترس قرار گرفت. این خبر رسما در صفحه ی Google VR در Twitter منتشر شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۹ مرداد

سخت‌گیری دولت چین در اینترنت همچنان ادامه دارد، با اعلام این خبر که Apple تمامی اپلیکیشن‌های مهم VPN را حذف خواهد کرد. این برنامه‌ها به کاربران اینترنت کمک می‌کند تا سیستم سانسور کشور را دور بزنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۹ مرداد

Founders Fund یکی از موسسین خود را از دست داد. Luke Nosek که به خاطر راه‌اندازی PayPal با Elon Musk، Peter Thiel، Max Levchin، و Ken Howery شناخته می شود، برای شروعی جدید از Founders Fund خارج می‌شود. Nosek از اعضای شناخته شده‌ی PayPal Mafia در ارتباط با Musk، مدیر SpaceX، شرکت اکتشاف فضایی است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۸ مرداد

خودروی Tesla Model 3 از جهات بسیاری منحصر به فرد می‌باشد، اما یکی از جالب‌ترین ویژگی‌ آن، استارت زدن آن تنها با تلفن هوشمند کاربر می‌باشد. بله، درست شنیدید، کلیدهای سنتی را دیگر از ذهن‌تان پاک کنید.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۸ مرداد

پاول دوروف در آخرین مصاحبه ی خود، استقرار سرور تلگرام در خاک ایران را رد کرد. با انتشار این خبر، گزارش های منتشر شده در مطبوعات با مضمون توافق دولت ایران با تلگرام مبنی بر وجود سرور این پیام رسان در داخل کشور تکذیب شده است. گفتنی است این اخبار از آژانس خبری AP ( اسوشیتدپرس) منتشر شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۸ مرداد

فروشگاه نرم افزار های کاربردی Google Play، در سه ماهه ی دوم سال 2017 بر اساس بررسی های سرویس تحلیلی App Annie، به عنوان محبوب ترین فروشگاه اپلیکیشن های کاربردی انتخاب شد. این فروشگاه با محبوبیت 135 درصدی خود از اپلیکیشن App Store پیشی گرفته است. میزان دانلودها در سه ماهه ی دوم از این فروشگاه به تعداد 15 میلیارد بار رسیده است که این میزان در مدت یکسال برای Apple محقق خواهد شد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند