محبوب ترین ها
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۸ مرداد

به گزارش برخی از رسانه ها، از دیروز به تاریخ 7 آگوست (16 مرداد) کاربران دو شبکه ی اجتماعی Facebook و Instagram در استفاده از خدمات این سرویس ها، با مشکلاتی روبرو شده اند. کاربران با ارسال پیام هایی به مسئولین این دو شبکه خواسته اند تا هر چه زودتر مشکل به وجود آمده را برطرف کنند و البته برخی از کاربران در Twitter نیز به انتقاد از این مشکل پرداخته اند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۷ مرداد

کمپانی چینی DJI به تازگی بزرگترین مشتری خود را از دست داده است. نیروهای مسلح ایالات متحده آمریکا استفاده از تجهیزات الکترونیکی این شرکت را به دلیل آسیب پذیری بالا در مواجهه با حملات سایبری لغو کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۷ مرداد

رسانه های جهان چند روزی است که اخبار سفر پوتین رئیس جمهور روسیه را به جنوب سبیری منعکس می کنند. در این اخبار توجه کاربران به تکنیک شنا کردن پوتین در زیر آب جلب شده است. گفتنی است دوربینی که پوتین برای تصویر برداری از شکار اردک ماهی نیز استفاده کرده است، برند GoPro نیست. اما آن چه از نظر ما جالب توجه است ساعت مچی بر روی دست پوتین است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۷ مرداد

به احتمال زیاد رئیس سابق سامسونگ الکترونیک، لی جیونگ به مدت 12 سال زندانی خواهد شد. این مجازات توسط اداره ی دادگستری کره جنوبی به دلیل سوء ظن در رشوه دادن وی به یکی از نزدیکان پارک گون هه، در دستور کار قرار گرفته است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۶ مرداد

با توجه به اطلاعات منتشر شده در وب سایت شرکت فیس بوک، به زودی و به صورت همزمان در شبکه های اجتماعی سرویس خدمات جدیدی شروع به کار خواهد کرد که می‌تواند کار شناسایی اخبار غیر موثق و کذب را انجام دهد. بر این اساس، این کمپانی قصد دارد تا از کاربران خود در برابر اخبار و شایعات کذب و همچنین تحریکات نژادی و مواردی از این دست که در وب منتشر می‌شوند، محافظت نماید.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۶ مرداد

کاربران کانال پولی YouTube Red از این پس قادر به گوش دادن موسیقی به صورت آفلاین خواهند بود. این خبر به تازگی توسط نمایندگان Google در شبکه‌های مجازی منتشر شده است. در حال حاضر کاربران می‌توانند تک آهنگ و یا کل آلبوم مورد نظر را بر روی پلیر خود ذخیره نمایند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۶ مرداد

مدیران Google تصمیم گرفته اند تا بر روی نحوه ی ارائه ی برنامه ها در فروشگاه Google Play توجه بیشتری به خرج دهند. برخی برنامه ها در این فروشگاه سطح بسیار پایینی در جدول امتیاز دهی دارند و حتی بر اساس آمار از حداقل میزان محبوبیت نیز برخوردار نیستند.

ادامه مطلب