موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۲ مرداد

به گفته‌ی توسعه دهندگان کمپانی Xiaomi، ویژگی های فنی پرچمدار جدید Xiaomi در فضای مجازی منتشر شده است. محصول جدید دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی، علاوه بر این مجهز به دو دوربین 5 و 13مگاپیکسلی است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۲ مرداد

کمپانی Samsung به تازگی در حال توسعه‌ی نسل جدیدی از سری گوشی های مقرون به صرفه‌ی Galaxy C 2017 می باشد. در حال حاضر تصاویر جدیدی از مدل بزرگتر Galaxy C7 در فضای مجازی منتشر شده است. Samsung Galaxy C7 دارای بدنه‌ای فلزی بزرگ و قسمت پلاستیکی برای دریافت سیگنال آنتن می‌باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۲ مرداد

امروز عکس هایی از گوشی هوشمند Xiaomi Mi Mix 2 در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد، در حالی که رونمایی رسمی از گوشی Xiaomi Mi Mix 2 برای پاییز سال جاری برنامه ریزی شده است.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۲ مرداد

کمپانی Apt28، متخصص در زمینه ی سایبری، به جاسوسی و تلاش برای به سرقت بردن اطلاعات کاربران اینترنت متهم شده است. این اطلاعات توسط بخش خبری کمپانی امنیت اطلاعات، Fireeye منتشر شده است. به گفته‌ی نماینده ی این کمپانی، Apt28 توانسته است اطلاعات مربوط به میهمانان مهم‌ترین هتل‌های اروپایی را به سرقت ببرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۱ مرداد

تنها پس از دقایقی از انتشار گزارش مالی فصل اخیر Snap در روز پنج‌شنبه‌ی گذشته، این شرکت اشاره‌ای به فیلتر ارائه‌ شده‌ی جدیدی بر روی سرویس خود داد که احتمالا نخستین فیلتر واقعیت افزوده در جهان می‌باشد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۱ مرداد

Microsoft به طور رسمی از نسخه‌ی Workstation سیستم‌عامل خود با نام Windows 10 Pro پرده برداشت. در حالی که شایعاتی در خصوص ارائه‌ی آن در ماه ژوئن شنیده می‌شد، اما سرانجام این شرکت جزئیات کاملی را از این نسخه از سیستم‌عامل‌اش در روز جاری ارائه نمود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۱ مرداد

تنها چند روزی از قول یکی از بنیان‌گذاران Uber، آقای Garret Camp مبنی بر عدم بازگشت مدیرعامل پیشین و از بنیان‌گذاران این شرکت، آقای Travis Kalanick به Uber می‌گذرد که شاهد خبر دیگری از درون این شرکت هستیم.

ادامه مطلب