اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۰ مرداد

به نظر می‌رسد Facebook در حال خلوت کردن اپلیکیشن‌های پیرامون سرویس اصلی خود می‌باشد. این شرکت به تازگی به اپلیکیشن Lifestage خود پایان داده و در همان راستا این شرکت خبر از پایان کار اپلیکیشن مستقل Groups خود داده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۰ مرداد

در حالی که نسل هفتم پردازنده‌های Intel همچنان جوان هستند، این شرکت قصد دارد نسل هشتم آن را معرفی نماید. این طراح تراشه اعلام کرده است که معرفی نسل هشتم پردازنده‌های این شرکت در ۲۱ام آگوست و به صورت پوشش زنده در صفحه‌ی رسمی Facebook این شرکت صورت خواهد پذیرفت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۰ مرداد

Amazon بیش از پیش قصد دارد وارد بازار سخت‌افزار گردد. در کنار سرمایه‌گذاری آن بر روی شرکت غول چینی Tencent، این شرکت قصد دارد بر روی پروژه‌ی گوشی هوشمند Essential آًقای Andy Rubin نیز سرمایه‌گذاری کند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۰ مرداد

امروز عصر Disney اعلام کرد که انجام این کار اجتناب‌ناپذیر است. Disney در حال راه‌اندازی خدمات استریم خود از سال 2019 است، و از آن پس فیلم‌هایش را از Netflix بیرون خواهد کشید. اما این اولین خدمات استریم Disney نیست، همان طور که ممکن است به خاطر آورید، این اولین موردی است که برای کاربران در ایالات متحده در دسترس قرار می‌گیرد. در حال حاضر این شرکت سرویس ویدئویی اشتراکی پرتقاضای فیلم‌های خود با عنوان DisneyLife را ارائه می‌دهد که از سال 2015 در بریتانیا موجود است، علاوه بر این خدمات آن به صورت خلاصه در چین نیز در دسترس می‌باشند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۰ مرداد

یک ماه پس از تعهد کمک به WeWork در ژاپن، SoftBank به یکی دیگر از بزرگان جهانی برای رسیدن به اهداف خود در این کشور یاری می‌رساند. امروز SoftBank هماهنگی را اعلام کرد که بر مبنای آن خدمات اجاره‌ی دوچرخه‌ی بدون پایه‌ی Ofo را به خاک ژاپن باز خواهد کرد. Ofo اخیرا ارزش خود را با سرمایه‌گذارانی همچون Alibaba، Didi Chuxing و DST Global در حدود یک میلیارد دلار افزایش داده است، ادعای بیش از 100 میلیون کاربر ثبت‌نام شده و هشت میلیون دوچرخه را دارد که در هر کجا می‌توان آن‌ها را گذاشت و با اسکن کد QR ضمیمه شده از طریق اپلیکیشن Ofo قابل استفاده هستند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۰ مرداد

Intel به سرعت در حال افزایش تلاش‌های خود در زمینه‌ی فناوری رانندگی خودران است و حالا در حال نزدیک شدن به تصاحب Mobileye، شرکت محاسباتی و حسگر خودران قرار دارد. این طرح شامل ساخت ناوگانی با بیش از 100 خودروی آزمایشی با قابلیت‌های SAE Level 4، به طور کامل خودران تا اواخر امسال است. این ناوگان آزمایشی برای نشان دادن سیستم نرم‌افزاری رانندگی خودران هیبریدی Intel و Mobileye طراحی شده است و امیدوار است تا یک تأمین‌کننده‌ی صنعتی برای محدوده‌ای از کاربردها و استفاده‌های مختلف را ارائه دهد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۰ مرداد

پرچمدار جدید ASUS در فروشگاه رسمی Asus eShop به نمایش گذاشته شد. علاوه بر تصاویر این گوشی، اطلاعاتی در مورد قیمت و هزینه ی این محصول ارائه شده است. این محصول دارای دوربین دوگانه است. پردازنده ی این محصول Snapdragon 630 و رم آن 4 گیگابایتی است. ASUS ZenFone 4 مجهز به یک باتری 3300 میلی آمپری و وزن کلی آن 165 گرم است. حسگر اثر انگشت در جلوی صفحه و بر روی دکمه ی Home وجود دارد.

ادامه مطلب