موبایل و تبلت
مصطفی طبری۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۰ ارديبهشت

براساس پستی که توسط اکانت رسمی Vivo در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده، گوشی جدید این شرکت با نام X5 Pro در 13 می عرضه خواهد شد. باتوجه به سر و صدایی که معمولا محصولات این شرکت چینی به پا می کنند، باید منتظر غافلگیری های جدیدی در این گوشی هوشمند باشیم. ویوُ چند ماه پیش توانست عنوان باریک ترین گوشی جهان را بدست آورد.
X5 Pro در لیست سازمان مقررات وایرلس چین، TENAA قرار گرفت و بدین ترتیب بخش زیادی از مشخصات فنی آن افشا شد. بر این اساس، X5 Pro از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی Super AMOLED با وضوح 1080p، دوربین 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4، 2 گیگابایت رم، 32 گیابایت حافظه داخلی و پردازنده هشت هسته ای با سرعت 1.7 گیگاهرتزی بهره خواهد برد. اگرچه هنوز مشخص نشده این پردازنده از چه نوعی می باشد، اما به نظر می رسد شاهد یک اسنپدراگون 615 باشیم.


همچنین ویوُ در این گوشی از رابط کاربری Funtouch OS 2.1 بر روی اندروید 5.0 آبنبات چوبی استفاده کرده است. یک باطری بزرگ 4150 میلی آمپری نیز تکمیل کننده این لیست جذاب و وسوسه برانگیز خواهد بود.
همچنین بر اساس شایعات نمایشگر این گوشی از یک شیشه 2.5D و نوعی تکنولوژی تشخیص چشم بهره می برد که البته هنوز به طور دقیق مشخص نشده است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

رکورد باریکترین گوشی جهان توسط کمپانی ویوو شکسته شد