ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۰ ارديبهشت

به گزارش پیوست، کاربران استان یزد‌ بیشترین بازی را از کافه‌بازار دانلود و روی گوشی‌های خود نصب کرده‌اند.
کافه بازار در آخرین گزارش تحلیل خود از رفتار کاربران تلفن همراه اندرویدی اعلام کرده است ۶۹.۱ درصد کاربران بازار استان یزد حداقل یک بازی در گوشی خود دانلود کرده‌اند، میانگین این رقم در کشور نیز نشان می‌دهد که ۶۵.۳ درصد کاربران کافه بازار حداقل یک بازی روی گوشی موبایلشان دارند. طبق همین گزارش در مقابل کاربران ایلامی با ۶۲.۸ درصد کمترین تعداد نصب بازی را به خود اختصاص داده‌اند.
در گزارش کافه بازار کاربرانی که حداقل ۱۰ بازی نیز روی گوشی خود نصب کرده‌اند مشخص شده‌ است، این گزارش نشان می‌دهد ۶.۵ درصد کاربران کافه بازار بیشتر از ۱۰ بازی روی گوشی خود نصب کرده‌اند. این تعداد در استان یزد ۸.۶ درصد و در ایلام به عنوان کمترین تعداد نصب بازی ۵.۶ درصد است.
با اینکه کاربران استان یزد بیشترین بازی را روی گوشی‌‌های خود نصب کردند اما بررسی‌ها روی کاربرانی که حداقل ۵۰ بازی نصب کرده‌اند، نشان می‌دهد ۰.۴ درصد کاربران استان بوشهر بیش از ۵۰ بازی روی گوشی‌های خود نصب کرده‌اند و از نظر تعداد نصب بازی بوشهری‌ها گوی سبقت را از یزدی‌ها ربوده‌اند. میانگین نصب بیش از ۵۰ بازی روی گوشی تلفن همراه در کل کشور در حدود ۰.۳ درصد است و از همه کمتر به استان خراسان رضوی اختصاص دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه