محبوب ترین ها
سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۹ اسفند

کمپانی ژاپنی سونی قصد دارد تولید کنسول های بازی PlayStation 3 را متوقف کند. این خبر در پرتال رسمی شرکت منتشر شده است. توقف تولید این کنسول در اواخر ماه مارس سال 2017 انجام خواهد شد و تاکنون تنها در ژاپن عرضه ی دستگاه متوقف شده است. این محصول برای اولین بار در سال 2015 و در نیوزلند به فروش رسید.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۸ اسفند

کاربران Android دیگر نیازی به انتظار کشیدن طولانی مدت ندارند. Nintendo به تازگی قول داده و عنوان کرده است که نسخه‌ی Android بازی Super Mario Run در تاریخ ۲۳ مارس، تحت نسخه‌ی ۲.۰ آن بر روی این سیستم‌عامل عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۶ اسفند

به تازگی خبرهایی منتشر شده است که کمپانی محبوب بازی سازی Blizzard Entertainment، نسخه ی به روزرسانی شده ی بازی StarCraft را منتشر خواهد کرد. تغییرات تنها در بهبود ویژگی های گرافیکی بازی است و تغییری در شخصیت ها، محتوا و داستان بازی ایجاد نکرده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۴ اسفند

به زودی امکان انجام بازی‌های اختصاصی PlayStation 4، همانند Uncharted 4 و The Last of Us Remastered بر روی PC امکان‌پذیر خواهد شد. Sony قصد دارد تمامی بازی‌های PS4 خود را به سرویس استریم بازی PlayStation Now خود بیاورد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۰ اسفند

استدیو بازی سازی Electronic Arts تصمیم گرفته است تا برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای، بازی Syberia 2 را به صورت رایگان ارائه دهد، در نتیجه تمامی کاربران می توانند بدون هیچ مشکلی بازی را از سایت رسمی کمپانی دانلود نمایند.

ادامه مطلب