محبوب ترین ها
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۲ بهمن

Flappy Bird حقیقتاً یک پدیده بود. با آنکه عنوانش مضحک به نظر می‌رسید، که اگر بخواهیم صادقانه برخورد کنیم همین‌گونه هم بود، اما با همین سادگی بیش‌ از حدش در دنیای گیمینگ موبایل به شدت مورد استقبال واقع شد. گرافیک مورد استفاده در این بازی ترکیبی از گرافیک 8 بیتی خام و بازی‌های منسوخ قدیمی است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۰ بهمن

توسعه دهندگان استودیو Codemasters به تازگی تریلری از پروژه بازی DiRT 4 اکران کردند. تاریخ انتشار بازی برای 9 ژوئن 2017 برنامه ریزی شده است. در طول شش سال گذشته پروژه DiRT 4 اولین پروژه موفق برایاین استودیو خواهد بود. به یاد داریم آخرین نسخه این بازی به نام DiRT 3 در سال 2011 عرضه شده بود. از آن زمان تاکنون تنها پروژه های DiRT Rally و DiRT Showdown ارائه شده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۶ بهمن

گیمرها با راه اندازی فروم جدید برای انتخاب بازی های برتر سال 2016، اسامی محبوب ترن بازی ها را با سایر کاربران به اشتراک گذاشته است. بیش از 2000 بازی کامپیوتری در لیست انتخاب کاربران وجود دارد. اولین و محبوب ترین بازی متعلق به کنسول PlayStation 4: Uncharted 4: A Thief’s End است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۴ بهمن

کمپانی Frogmind Game نسخه به روزسانی Badland 2 را منتشر کرد. نسخه جدید Warpzone نام گرفته و برای iOS و Android عرضه شده است. در سری جدید این به روزرسانی بازی در 10 سطح آفلاین و همچنین 15 سطح آنلاین ارائه شده است. البته در بعضی مراحل امکان گذراندن مرحله بدون مرگ گیمر وجود خواهد داشت.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱ بهمن

مدیر کمپانی فرانسوی Ubisoft اعلام کرد، گیمر ها می توانند از امکان بازی رایگان Watch Dogs 2 بهره ببرند. در ادامه این خبر آمده است صاحبان کنسول های نسل هشتم PlayStation 4, Xbox One و PC می توانند به صورت رایگان به بازی دسترسی داشته باشند. قرار است Ubisoft در تاریخ 24 ژانویه 2017 این بازی را به مدت 3 ساعت بصورت رایگان به علاقه مندان عرضه کند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۰ دي

کمپانی Nintendo از انتشار بازی جدید Super Mario Odyssey برای کاربران کنسول Switch خبر داد. مدیر پروژه، یوشیاکی کویزومی گفت: کاربران این کنسول تا پایان سال جاری می توانند شاهد سری جدید این بازی باشند. وی می گوید هدف این بازی برای شخصیت اول تغییر نخواهد کرد و مثل همیشه او برای نجات شاهزاده خانم سختی ها و موانع را پشت سر می گذارد اما فقط این بار برای نجات شاهزاده به شهر دیگری خواهد رفت.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۰ دي

تریلر سری دوم بازی محبوب و پرطرفدار Injustice، در فضای مجازی منتشر شده است. گویا در سری جدید این بازی نیز شخصیت های قبلی داستان را ادامه خواهند داد. البته مادامی که این بازی با شخصیت های اصلی خود ادامه خواهد یافت، شخصیت های جدید دیگری نیز به سری جدید بازی اضافه شده اند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۹ دي

بر اساس گزارش وب‌سایت App Annie، تحلیل‌گر بازار نرم‌افزارها، بازی Pokemon Go در سال ۲۰۱۶ حدود ۹۵۰ میلیون دلار درآمد داشته است.Niantic Labs، سازنده بازی Pokémon Go، این بازی را در ششم جولای سال ۲۰۱۶ عرضه کرد که با موفقیت بسیاری مواجه شد و در عرض چند ماه، Niantic اعلام کرد این بازی بیشتر از ۵۰۰ میلیون بار دانلود شده است.

ادامه مطلب