محبوب ترین ها
سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۹ اسفند

Mozilla بازی ویدئویی 3D را به مرورگر خود افزوده است. طراحی این نوآوری سبب شده تا این مرورگر با افزایش تقاضا برای نصب نرم افزار در میان کاربران اینترنت روبرو شود.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۹ اسفند

به گزارشی از آژانس خبری Barron’s، تحلیلگر شرکت تحقیقاتی Macquarie Research، دامیان تانگ در مورد تولید پلی استیشن 5 اخباری را منتشر کرده است. به گفته ی وی کمپانی ژاپنی Sony قصد دارد، کنسول بازی جدید خود را در نیمه ی دوم سال 2018 رونمایی کند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۸ اسفند

اگر با دقت به مسابقات League of Legends که در هفته‌های اخیر در حال برگزاری بود، توجه کرده باشید، به علت ماجرا پی خواهید برد. Riot Games در طرح دعوی‌اش در برابر LeagueSharp که متهم به ارائه‌ی بازی‌های خودکار جهت پیروزی در مسابقات لیگ بود، به پیروزی دست یافت.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۸ اسفند

کمپانی مایکروسافت اعلام کرده است که کنسول جدید خود به نام Xbox Scorpio در مراحل طرح و تست نهایی است و پس از عرضه ی این محصول، توسعه ی محصولات دیگر متوقف خواهد شد. البته این کمپانی هر بار پس از عرضه ی محصول جدید خود اعلام می کند که از تولید نسخه های قبلی صرف نظر خواهد کرد اما پس از مدتی تولید مدل های قبلی را مجددا از سر می گیرد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۶ اسفند

سازندگان بازی Battlefield 1 قصد دارند تا در «آخر هفته ی رایگان بازی های کامپیوتری-Free Weekend»، این بازی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهند. علاقه مندان به بازی Battlefield 1 می توانند نسخه ی PC و Xbox One این بازی را از تاریخ 3 تا 5 مارس به صورت رایگان دانلود نمایند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۴ اسفند

کمپانی Microsoft به توسعه دهندگان بازی های رایانه ای اجازه ی عرضه‌ ی بازی را برای کنسول Xbox One و سیستم عامل ویندوز 10 را از طریق UWP صادر نمود. این امکان پس از تولید برنامه ی Xbox Live Creators Program برای توسعه دهندگان و بازی سازان مبتدی و حرفه ای میسر شده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۲ اسفند

سال گذشته Microsoft از پلتفرم Windows Holographic خود که به سایر تولیدکنندگان سخت‌افزارهای واقعیت مجازی امکان کار با محصولات این شرکت را می‌داد، رونمایی کرد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۷ اسفند

بر اساس گزارش مدیران کمپانی آمریکایی Microsoft در روز پنج شنبه، بازی Dead Rising 4 به احتمال زیاد در تاریخ 14 مارس در فروشگاه Steam ارائه خواهد شد. این بازی اولین بار در 6 دسامبر 2016 برای کنسول های بازی Xbox One و Windows 10 عرضه می‌گردد.

ادامه مطلب