محبوب ترین ها
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۷ بهمن

پس از گذشت نزدیک به چهار سال، شرکت Sony تغییراتی را بر روی PlayStation 4 ایجاد کرده و قابلیت‌هایی را بر روی آن می‌افزاید. این شرکت قصد دارد قابلیت پشتیبانی از حافظه‌ی ذخیره‌سازی را به کنسول خود بیافزاید.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۷ بهمن

پس از انتشار تراز مالی مثبت از سوی مدیرعامل شرکت Nintendo در روز دوشنبه، Tatsumi Kimishima همچنین اعلام داشت که این شرکت قصد دارد تا ماه مارس سال جاری میلادی ۲ میلیون کنسول Nintendo به فروش برساند.

ادامه مطلب
سرگرمی
مریم طاهری۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۵ بهمن

در بین بسیاری از بازی هایی که برای پلتفرم‌ های موبایلی ساخته می‌ شود، بعضی از آنها به قدری موفق عمل می‌ کنند که تصورش کمی سخت است. یکی از این بازی ها ، بازی موبایل Pokemon Go می باشد که بعد از گذشت 7 ماه از زمان معرفی آن، درآمد آن به یک میلیارد دلار رسیده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۵ بهمن

بر اساس اطلاعات منتشر شده از بخش خبری کمپانی بازی سازی Nintendo، شاخص دانلود بازی Super Mario Run تا ماه فوریه 2017 توسط کاربران سیستم عامل iOS، به میزان 78 میلیون بار بوده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۴ بهمن

توسعه دهندگان استدیو بازی های اینترنتی Black Isle Studios, سازنده بازی محبوب و پرطرفدار Fallout، پس از از ارائه نسخه اول بازی، مراحل تولید دو نسخه دیگر را نیز آغاز کردند که در صورت موفقیت پروژه می توانستند بازی را به سه بخش تبدیل کنند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۳ بهمن

Electronic Arts امروز گزارش مالی فصل سوم سال مالی خود را که در ۳۱ دسامبر به پایان رسید، منتشر ساخت. تعطیلات شلوغ‌ترین هنگامه‌ی سال برای صنعت بازی و سرگرمی به حساب می‌آید و بازی‌های قابل تأمل شرکت EA با نام‌های Battlefield 1 و Titanfall 2 رقیب بازی‌هایی با عنوان Call of Duty: Infinite Warfare شرکت Activision بوده‌اند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۲ بهمن

طرفداران بازی Animal Crossing بایستی بیشتر از زمان تعیین‌شده منتظر بمانند. شرکت Nintendo در آخرین گزارش مالی خود اعلام کرد که انتشار آخرین بازی‌های موبایل خود را به تعویق خواهد انداخت و کاربران باید بیشتر از ماه مارس تعیین‌شده منتظر بمانند.
دلیل این تصمیم را Nintendo به تاریخ‌های انتشار دو بازی Fire Emblem Heroes و Super Mario Run مرتبط دانسته و بیان کرده به دلیل ایجاد فاصله‌ی زمانی مناسب با این دو بازی، چنین تصمیمی گرفته است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند