محبوب ترین ها
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۶ دي

به تازگی دلایل توقف تولید سری سوم بازی Half Life به صورت رسمی منتشر شده است. به گزارش مجله Game Informer، نماینده استودیو Valve اعلام کرد که این کمپانی قصد تغییر نام این بازی را در سری جدید نخواهد داشت. تا این لحظه تولید کنندگان این بازی مشهور و محبوب جهانی به کاربران خود وعده داده اند که سری جدید این بازی نیز منتشر خواهد شد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۳ دي

Nintendo وارد توافق بزرگی با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی بازی‌های رایانه‌ای برای کنسول جدید خود شده است. طی این توافق، Electronic Arts قرار است بازی‌های سری FIFA خود را نیز بر روی کنسول Switch عرضه نماید. FIFA محبوب‌ترین بازی ورزشی به حساب می‌آید که بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه‌ی آن در سراسر جهان به فروش رسیده است. بنابراین این تصمیم را می‌توان گامی مهم برای Nintendo در نظر گرفت.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۳ دي

در حرکتی که هیچکس را شگفت زده نخواهد کرد، شرکت Sony اعلام کرد، طیف رنگی جدید و ارزان‌تر Playstation4 را به زودی عرضه خواهد کرد. مدل Glacier سفید 500 گیگ آن در ژاپن به قیمت 29.980 ین و مدل 1 ترابایت، 34.980 ین در 23 ژانویه روانه‌ی بازار خواهد شد. این در حالی است که مدل 500 گیگابایت آن یک روز دیرتر در اروپا به قیمت 299 پوند عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۳ دي

بازی محبوب Pokemon Go که در سال گذشته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده هنوز در کشور چین ممنوعیت دارد و گویا قرار نیست به این زودی ها هم اجازه استفاده آن برای علاقه مندان صادر گردد. گویا سازمان China Regulator این بازی را خطری بالقوه برای امنیت ملی می داند و از صدور مجوز برای این بازی خودداری می کند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۱ دي

رئیس شرکت آمریکایی NetherRealm، اد بون، روز یکشنبه اعلام کرد، سرانجام بازی محبوب Injustice 2 در تاریخ 16 می سال جاری منتشر خواهد شد. البته هنوز مشخص نشده که این بازی برای چه پلتفرم هایی اجرا خواهد شد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند