محبوب ترین ها
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۵ اسفند

از امروز کاربران PS4 Pro می توانند از بهبود کیفیت بازی Final Fantasy XV در کنسول های بازی خود لذت ببرند. به روزرسانی جدید این بازی در 21 فوریه برای علاقه مندان به این بازی محبوب منتشر شده است. پچ جدید این بازی کیفیت و برخی از مولفه ها در بازی را تا حد زیادی افزایش داده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۴ اسفند

نویسندگان بازی Fallout 4 اعلام کرده اند این استدیو در حال ادامه ی پروژه برای نسخه ی VR بازی می باشند. این خبر توسط مدیر این پروژه منتشر شده است. مدیر کمپانی Bethesda، تد هاوارد گفت: کار بر روی نسخه ی ششم بازی Fallout ادامه می یابد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳ اسفند

مدیرعامل استدیو بازی سازی Bethesda Game، تد هاوارد اعلام کرد شرکت وی قصد دارد بازی دیگری را برای گوشی های همراه به کاربران ارائه کند. بازی Fallout Shelter که در تابستان سال 2015 برای گوشی های همراه عرضه شد یکی از طرح های آزمایشی این استدیو بوده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۶ بهمن

مدیران کمپانی آمریکایی Rockstar Games تصمیم گرفته اند تا نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 را برای علاقه مندان به این بازی عرضه کنند. این خبر روز یکشنبه در نشریه ی تخصصی Life منتشر شده است. البته هکر ها به تازگی پرتال Denuvo را هک کرده اند و این بازی را به صورت غیرقانونی برای نسخه PC دانلود کرده اند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۵ بهمن

مدیر عامل کمپانی Valve روز شنبه اعلام کرد، به زودی سرویس Steam Greenlight برای همیشه متوقف خواهد شد. در حال حاضر بیش از 100 پروژه آماتور بر روی این سایت وجود دارد. این سرویس پنج سال قبل جایگزین سرویس Greenlight شده بود. این سرویس به توسعه دهندگان third party اجازه می داد تا بازی های تولید شده خود را در این سایت به اشتراک بگذارند و در صورت علاقه مندی بازی کننده، بازی را منتشر کنند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۹ بهمن

انتشار پروژه مالتی پلتفرم VAMPYR و بازی Call of Cthulhu در پایان سال 2017 ارائه خواهد شد. این خبر روز یکشنبه در پرتال خبری Focus Home Interactive منتشر شده است. این دو بازی هر کدام توسط یکی از استدیو های بازی سازی تولید خواهد شد. بازی VAMPYR توسط استودیو فرانسوی Cyanide Studio و بازی Call of Cthulhu توسط کمپانی Dontnod تولید خواهند شد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۸ بهمن

PS4 شرکت Sony ارتقا بصری قابل توجهی را برای بازی‌های پچ‌شده فراهم آورده است تا بلکه بتوانند بهره‌ی بیشتری از توان کنسول را ارائه دهند. اما در رابطه با سایر بازی‌ها چطور، آیا سازندگان تدارک به‌روزرسانی جدیدی را تا به امروز برای آن‌ها دیده‌اند؟ اطلاعات به‌دست‌آمده از نظرآزمایی NeoGAF نشان از آن دارد که این بازی‌ها نیز ممکن است به‌زودی به لطف ویژگی جدیدی به نام Boost Mode دچار تغییر و تحولاتی شوند.

ادامه مطلب