محبوب ترین ها
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۶ مهر

به گزارش زومیت، تصویر منتشرشده از Alder Lake-S نشان می‌دهد این تراشه‌ی ۱۰ نانومتری اینتل قرار است ابعاد بزرگ‌تری نسبت‌به کامت لیک اس داشته باشد. Alder Lake-S با سوکت LGA 1700 سازگار خواهد بود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۶ مهر

به گزارش فارس، شرکت چینی اینوسیلیکون که به شرکت های مختلف فناوری در این کشور خدمات طراحی تراشه ارائه می دهد از دستیابی به فناوری تولید تراشه های ۷ نانومتری خبر داده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۳ مهر

ایسوس به عنوان برند نخست تولید کننده مادربرد در جهان، سری جدیدی از مادربردهای خود را با چیپست B450 و سوکت AM4 معرفی می‌کند. خانواده جدید و بروز شده مادربردهای B450 ایسوس برای افرادی که به دنبال تهیه یک سیستم با کارایی و عملکرد مطلوب هستند، یک پلتفرم کاملا مناسب است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۰ مهر

به گزارش زومیت، Core i3-10100F تراشه‌ی جدید سری کامت لیک است که چهار هسته و هشت ترد دارد و گیمرهایی با بودجه‌ی محدود را هدف قرار می‌دهد. این تراشه در پی رقابت با AMD Ryzen 3 3300X است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۸ مهر

به گزارش دیجیاتو، AMD از پردازنده‌های رایزن ۵۰۰۰ با معماری Zen 3 رونمایی کردبه گزارش دیجیاتو، سری رایزن ۵۰۰۰ برای اولین بار بر پایه معماری Zen 3 طراحی شده‌اند و برای AMD جهشی بزرگ در زمینه پردازنده‌های دسکتاپ به شمار می‌روند. AMD با این ادعا که رایزن 5900X چیزی از بهترین CPU گیمینگ دنیا کم ندارد، سطح انتظارات را بسیار بالا برده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۶ مهر

به گزارش دیجیاتو، اینتل در گذشته نه چندان دور از پردازنده‌های تایگر لیک رونمایی کرد، با این حال این کمپانی قصد دارد پردازنده‌های Tiger Lake-H را نیز وارد بازار کند که اخیرا مشخصات آن‌ها فاش شده است.

ادامه مطلب