محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۳ مهر

مجری طرح نسل پنجم شبکه ارتباطی، ورود کشور به نسل پنجم را نیازمند شکل‌گیری عزمی ملی دانست و تأکید کرد که برای حرکت به سمت 5G اول باید تکلیف طیف فرکانسی مشخص شود و بعد شاهد شکل‌گیری همدلی و همکاری سازمان‌ها و نهادها به‌ویژه شهرداری‌ها و صاحبان اماکن و مبلمان شهری برای نصب تجهیزات و فراهم کردن زیرساخت‌ها باشیم در غیر این صورت ورود به این عرصه چندان آسان نخواهد بود.​​

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۳ مهر

به گزارش مهر، اگرچه دستگاه‌های ام‌آرآی نتایج قابل‌قبولی را در مورد وضعیت بدن ارائه می‌کنند، اما اشتباه پزشکان در تفسیر این نتایج مشکل‌ساز است و هوش مصنوعی بر این چالش هم غلبه کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۳ مهر

با توجه به حاشیه‌هایی که برای واردات گوشی‌های مسافری ایجاد شده است، در صورت عدم احراز هویت افرادی که گوشی را به صورت مسافری ثبت کرده‌اند، گوشی در موعد اعلام‌ شده مورد اعمال قانون قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۳ مهر

مدیر کل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از مسدودسازی خدمات ۸ دفتر فروش متخلف اپراتورها و قطع دو هزار و ۵۴۸ سیم‌کارت ارسال کننده پیامک تبلیغاتی مزاحم خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲ مهر

اپل اعلام کرد رایانه های مک پرو را در آمریکا تولید می کند. البته این شرکت در ازای تولید رایانه ها در آمریکا برای واردات ۱۰ قطعه مورد نیاز دستگاه ها از چین، معافیت مالیاتی دریافت کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲ مهر

معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: زمان آن که عقاید شخصی خود را به جای نظر مقام معظم رهبری قالب کنید، گذشته و لایه زیرساخت شبکه ملی اطلاعات آماده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲ مهر

در شرایطی که معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری هزینه‌های گزافی را برای تاکسی‌های اینترنتی در نظر گرفته است، جا دارد بپرسیم تاکسیرانی سالانه چقدر بابت عوارض به شهرداری پرداخت می‌کند؟
محسن پورسیدآقایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگویی اعلام می‌کند که از تاکسی‌های اینترنتی درخواست شده تا ابتدا ۲ درصد از کرایه‌ای که می‌گیرند را به شهرداری پرداخت کنند و در طول ۳ سال آینده، این رقم به ۵ درصد افزایش یابد؛ عوارضی که پورسیدآقایی از آن تحت عنوان «استفاده از زیرساخت‌های شهری» و نه سهم‌خواهی یاد می‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲ مهر

به گزارش آی‌تی‌من، مدیرکل ثبت احوال استان تهران با اشاره به ارایه خدمات به بیش از ۱۴ میلیون نفر در استان، گفت: ثبت احوال ماموریت‌های فراوان و اهداف کلانی دارد و تنها به چاپ شناسنامه و کارت ملی هوشمند محدود نمی‌شود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند