محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۶ شهريور

دبیرکارگروه پهپادهای غیرنظامی کشور و دبیر برگزاری رویداد ارائه فناوری‌های کشور در حوزه فناوری‌های مرتبط با پهپادها گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در این رویداد ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد همکاری امضا می‌شود.
حامد سعیدی در حاشیه رویداد فناورانه صنایع، شرکت‌ها و استارتاپ‌های محصولات و خدمات پهپاد در جمع خبرنکاران اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از ۵۰ شرکت و موسسه فناوری‌های تولیدی خود را عرضه کردند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۶ شهريور

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: برخی از محصولاتی که در حوزه پهپادها هستند، بهتر از نمونه‌های خارجی به شمار می‌روند.
سورنا ستاری امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه «رویداد ارائه توانمندی‌های کشور در حوزه فناوری‌های مرتبط با پهپادها» در محل صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار کرد: حوزه پهپاد جزو حوزه‌هایی است که ما در آن مزیت‌های جدی داریم چرا که در بسیاری از بخش‌ها، محصولاتی که ساخته می‌شوند، قابل رقابت هستند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۶ شهريور

به گزارش پیوست، مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام می‌کند که نرخ‌نامه جدید سرویس‌های پستی ابلاغ شده و اپراتورهای خصوصی پست با ارائه شناسنامه خدمات خود به رگولاتوری می‌توانند از ابتدای مهرماه خدمات چدید پستی جدیدشان را ارائه کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۵ شهريور

به گزارش مهر، عضو ناظر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه‌ای گفت: این کارگروه متولی نظارت و برخورد با عاملان فروش VPN در کشور است و وزارت ارتباطات اجراکننده دستورات است.
به نقل از خانه ملت، رمضانعلی سبحانی‌فر درباره وجود مافیای تجارت میلیاردی فروش VPN و فیلترشکن در کشور، گفت: استفاده گسترده از وی‌پی‌ان و فیلترشکن برای دسترسی به شبکه‌های مجازی فیلتر شده، تجارت پرسودی را برای برخی از افراد ایجاد کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۵ شهريور

های‌وب با ارسال نامه ای به رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار از امضای قرارداد MVNO و رومینگ با ایرانسل خبر داد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، ذر این نامه که به امضای سید ایمان میری، مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره های وب رسیده، آمده است: پیرو اطلاعیه شفاف سازی در تاریخ ۲۹ تیر ماه ۹۸ موضوع امضای تفاهم نامه با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، های وب اقدام به عقد دو قرارداد با شرکت ایرانسل کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۵ شهريور

به گزارش باشگاه خبرنگاران، با وجود غیرقانونی دانستن انتصاب مینا مهرنوش به عنوان مدیرعامل رایتل از سوی سازمان تنظیم مقررات، او با صدور احکامی معاونان فنی شبکه و فناوری اطلاعات جدید رایتل را منصوب کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۵ شهريور

مجری پروژه «طراحی و ایجاد بستر جمع‌آوری و تحلیل ترافیکی داده‌ها در سطح وب و شبکه‌های اجتماعی» از ایجاد بستر تحقیق و توسعه برای تحلیل وب و شبکه­ های اجتماعی خبر داد.
لیلا ربیعی در خصوص پروژه «طراحی و ایجاد بستر جمع‌آوری و تحلیل ترافیکی داده‌ها در سطح وب و شبکه‌های اجتماعی» اظهار کرد: مطالعات اولیه این پروژه از نیمه دوم سال ۹۵، در حین انجام پروژه «تحلیل نیازمندی‌ها، طراحی و پیاده‌سازی سامانه بومی رتبه‌بندی و پایش وب­ سایت‌ها» توسط گروه مدیریت یکپارچه شبکه، آغاز شده ‌است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۴ شهريور

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: توسعه فناوری فضایی یک ضرورت برای مدیریت صحیح و بهینه کلان کشور است.
به نقل از سازمان فضایی ایران، کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با حضور در پژوهشگاه فضایی ایران از دستاوردهای فضایی سازمان و پژوهشگاه فضایی ایران بازدید کرد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند