محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۸ شهريور

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، تبدیل شماره های تلفن همراه از اعتباری به دائمی در اپراتور اول تلفن همراه کشور ممکن شد.
این سرویس که مختص مشترکان اعتباری است، از امروز (دوشنبه ۱۱شهریور) فعال شده تا مشترکان اعتباری نیز با تبدیل سیم کارت خود قادر به دریافت صورتحساب، مانند مشترکان دائمی در پایان هر ماه باشند و از سرویس ها و مزایای سیم کارت های دائمی برخوردار شوند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۸ شهريور

به گزارش ایلنا، پس از تورم انفجاری یک سال گذشته و موج گرانی‌های اخیر، کسب‌وکارهای مختلف برای جبران هزینه‌های معمول و حفظ جایگاه خود در بازار به ناچار قیمت کالا و خدماتشان را افزایش دادند. تقریبا هیچ کسب و کاری از موج گرانی در امان نماند و بسیاری حتی توانایی ادامه‌ی فعالیت اقتصادی خود را به علت پایین آمدن شدید میزان تقاضا از دست دادند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۸ شهريور

‌وزیر ارتباطات و فناوری گفت: رسانه‌ها نیاز به آزادی عمل دارند اما در چارچوب‌های سنتی با آن ها برخورد می‌شود.
محمدجواد آذری جهرمی درباره ۵ لایحه جدید فضای مجازی و اینکه این لایحه چه زمانی اجرایی خواهد شد، گفت: لایحه جدید فضای مجازی در کمیسیون فرهنگی در حال بررسی است و باید گفت بحث رسیدگی به فضای مجازی کاملا جدی است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۸ شهريور

به گزارش سیناپرس، با تغییراتی که در پایان قرن بیستم در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات پدید آمد، مدل جدیدی از اداره دولت ها ظهور پیدا کرد که پیش از این، به صورت سنتی تکامل یافته بودند.
با توجه به توسعه روزافزون فعالیت های اجتماعی و اقتصادی و تعدد وتنوع تقاضا در جوامع، دولت ها به سمت پیاده سازی نظام یکپارچه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تعمیم آن به ارائه خدمات به شهروندان حرکت کردند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۷ شهريور

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان این‌که بسیاری از تجهیزاتی که درخواست برای وارداتشان وجود دارد در داخل با کیفیت مناسب تولید می‌شوند، گفت: ما در راستای تولید داخل که سیاست کشور است، حرکت می‌کنیم، اما در عین حال می‌خواهیم به شرایطی برسیم که مقررات دست‌وپاگیر برای ورود تجهیزات نداشته باشیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۶ شهريور

رئیس سازمان فضایی ایران از برگزاری رویداد مسابقه محور «چالش طراحی منظومه ماهواره ای» خبر داد و از علاقه مندان دعوت کرد در این رویداد شرکت کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۶ شهريور

سجاد بنایی نایب رئیس هیئت‌مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص ارائه پهنای باند جهت اینترنت نسل پنجم 5G اعلام کرد :هر میزان پهنای باندی که اپراتورهای موبایل برای 5G نیاز داشته باشند از سوی این شرکت در اختیارشان قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۶ شهريور

معاون امور رادیوئی رگولاتوری از بازنگری کتاب جدول تخصیص‌های فرکانسی امواج رادیوئی ایران براساس آخرین مصوبات و مقررات اتحادیه بین‌المللی ارتباطات (ITU) خبر داد.

ادامه مطلب