محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۸ شهريور

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوای مرکز ملی فضای مجازی، راه اندازی اولین هاب صادراتی محتوای دیجیتال کشور را گامی ارزشمند در جهت صدور محتوای ایرانی اعلام کرد و گفت: به کمک این حرکت ارزشمند، امکان صادرات و بهره‌برداری محتوای ما برای مخاطب جهانی فراهم می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۸ شهريور

معاون وزیر ارتباطات از برگزاری جلسه سه وزارتخانه نیرو، صنعت،معدن و تجارت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تدوین استانداردهای استخراج رمز ارز خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۸ شهريور

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و امور مشترکین توانیر با اشاره به این‌که قبوض کاغذی در ۱۲ استان کشور حذف شده است، گفت: از میان ۳۶ میلیون مشترک برق کشور تاکنون اطلاعات بیش از ۳۰ میلیون مشترک برای حذف قبوض کاغذی جمع‌آوری شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۸ شهريور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تعداد زیادی از مردم به دلیل این‌که از ابزارهای دور زدن فیلترینگ استفاده می‌کنند و کیفیت آن‌ها نامناسب است، از وضعیت شبکه شکایت دارند، زیرا موضوع فیلترینگ اثر جدی روی نارضایتی کاربران داشته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۸ شهريور

به گزارش خبرآنلاین، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در آیین اعطای مجوز به فعالان رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، با اشاره به ظرفیت­ و قابلیت‌های اینترنت گفت: در حال حاضر بر اساس آخرین آمار در سطح جهانی حدود ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون کاربر از اینترنت وجود دارد. همچنین بر اساس گزارش اخیر سایت Internet world stats، جمهوری اسلامی ایران در حدود ۷۶ درصد نفوذ اینترنت و نزدیک ۶۲ میلیون کاربر فعال دارد که امکان مدیریتی متفاوتی را فراهم می‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۷ شهريور

رئیس سازمان فضایی ایران، از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان در دولت دوازدهم را صنعتی و کاربردی کردن فناوری فضایی دانست و ابراز امیدواری کرد امسال سه ماهواره ناهید 1، ظفر و پارس 1 در مدار قرار گیرند.
مرتضی براری به مناسب هفته دولت، درباره اقدامات و برنامه‌های سازمان فضایی در دولت دوازدهم با تأکید بر اینکه در دولت دوازدهم سازمان فضایی سه محور اصلی را به‌عنوان اولویت خود تعریف کرده بود، گفت: محور نخست توسعه زیرساخت‌های فناوری‌های فضایی در بالادست صنعت فضایی، محور دوم توسعه کاربردهای فناوری فضایی در بخش پایین‌دست و محور سوم حفظ منافع جمهوری اسلامی در حوزه فضایی در مجامع بین‌المللی بوده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۷ شهريور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به شایعه ناکامی تلاش ایران برای استقرار ماهواره در حساب توییتری خود نوشت که حال «ناهید یک» خوب و الان هم در آزمایشگاه مستقر است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند