محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۷ مرداد

به گزارش آی‌تی‌من، سازمان فناوری اطلاعات به وزارت ورزش پیشنهاد کرده است تراکنش‌های پرسپولیس و استقلال با استفاده از بلاک‌چین ذخیره و شفاف شود.
رییس سازمان فناوری اطلاعات گفت: پیشنهاد ما این بوده که به جا آن که وزارت نیرو در بازار دخالت کند، اجازه دهد قیمت برق برای استخراج کنندگان رمزارز در یک بازار ثانویه میان بخش خصوصی تعیین شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۷ مرداد

به گزارش آی‌تی‌من، رییس سازمان اداری و استخدامی گفت: بر اساس دستور رییس‌جمهور درخصوص انتشار حقوق‌ها، دریافتی مدیران تا شهریور منتشر خواهد شد و همچنین صندوق‌های زیرمجموعه دولت نیز باید اطلاعات حقوق را در سامانه وارد کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۷ مرداد

به گزارش همکاران سیستم، در حالی که بیشتر سازمان‌ها اپلیکیشن‌های مهم خود و تمامی فرآیندهای پردازش مرتبط با آنها را به فضای پردازش ابری انتقال داده‌اند، همچنان تعداد زیادی از این اپلیکیشن‌ها خارج از فضاهای ابری معمول از جمله AWS آمازون، Azure مایکروسافت و Cloud Platform گوگل به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند و این طور که نظرسنجی جدید مرکز TechRepublic نشان داده است،‌ سازمان‌ها همچنان تمایل دارند فعالیت‌های خود را به فضاهای ابری انتقال دهند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۶ مرداد

به گزارش پیوست، در مراسمی از لگوی جدید شرکت ملی پست رونمایی شد. همچنین در این مراسم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست از نوسازی ناوگان موتوری توزیع‌کنندگان شبکه پستی کشور خبر داد. حسین نعمتی در این مراسم ابراز امیدواری کرد که تا سال آینده شرایط اضافه کردن موتورهای برقی به ناوگان موتوری شرکت پست نیز فراهم شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۶ مرداد

رئیس کارگروه تخصصی امور دولت از تصویب پیش نویس آیین نامه دستورالعمل اجرایی این کارگروه تخصصی خبر داد.
سعید عندلیبی در دومین جلسه کارگروه تخصصی امور دولت که صبح امروز در محل پژوهشگاه ICT با حضور تمام اعضا برگزار شد، با اشاره به جلسه کارگروه مربوطه، اظهار کرد: ما در این جلسه موضوعات مطرح در جلسه صبح امروز هیات دولت را مورد بررسی و تحلیل قرار دادیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۶ مرداد

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت پژوهش در پروژه‌های عملیاتی کلان، بر استفاده از نقش پژوهشگاه ICT در تصمیم‌سازی و تسهیل‌گری آنها تاکید کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۵ مرداد

به گزارش شرکت مخابرات ایران، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت : پس از بررسی ها قرار بر این شده که در صورت موافقت وزیر ارتباطات و فناوری، اطلاعات تغییر تعرفه‌های جدیدبرای مشترکان کم مصرف توسط اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی فردا ابلاغ می‌شود.

ادامه مطلب