محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۳ شهريور

اگرچه وزارت‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توسعه‌ی «دولت الکترونیک» و خدمات خود گام‌هایی را برداشته است، اما همچنان نقصان‌ و محدودیت‌هایی برای رشد و توسعه‌ی «دولت الکترونیک» دارد و الکترونیکی نبودن مجوزهایی که توسط این وزارت‌خانه صادر می‌شوند، یکی از این موارد است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۳ شهريور

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از حمایت بلاعوض از شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات عراق (کربلا) خبر داد.
به نقل از اتحادیه صنعت مخابرات ایران، صندوق نوآوری و شکوفایی ۷۰ درصد از هزینه‌های اجاره و ساخت غرفه در نمایشگاه ICT کربلا را تا سقف ۲۵ میلیون تومان به ازای هر شرکت دانش‌بنیان به صورت بلاعوض پرداخت می‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۳ شهريور

مدیر مرکز روابط بین‌المللی سازمان فضایی ایران از جمع‌آوری مستندات حقوقی در رابطه با تحریم حوزه‌ی فضایی ایران برای شکایت به دیوان دادگستری لاهه، با همکاری مرکز حقوقی ریاست جمهوری خبر داد.
به تازگی وزارت خزانه داری آمریکا نام سازمان فضایی ایران، پژوهشگاه هوافضا و پژوهشگاه فضایی ایران را نیز به فهرست تحریم‌های یکجانبه خود علیه ایران افزود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۲ شهريور

ترافیک مکالمات حج امسال از 17 تیرماه با اعزام زائران ایرانی به کشور عربستان آغاز شد و تا پایان روز 12 شهریور بیش از سه میلیون و 352 هزار دقیقه مکالمه حجاج ایرانی برقرار شد.
مهندس سهراب آغ بیات سرپرست معاونت فنی مدیرعامل شرکت با اعلام این مطلب افزود: بیشترین ترافیک مکالمات حجاج در روز 23 مرداد ماه سال جاری بود که در این روز 109696 دقیقه مکالمات برقرار شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۲ شهريور

معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با صدور حکمی سرپرست حوزه معاونت فناوری و اطلاعات مدیرعامل شرکت را منصوب کرد
مهندس فتاحی معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، علیرضا اصغریان را با حفظ سمت سازمانی به عنوان سرپرست حوزه معاونت فناوری اطلاعات مدیرعامل این شرکت منصوب کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۲ شهريور

مسئولان و نمایندگان پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست معرفی این پژوهشگاه، ضمن طرح نقش پژوهش های انجام شده در حوزه صنعت، به نکات قابل تعامل و همکاری با شرکت فولاد مبارکه اصفهان اشاره کردند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۲ شهريور

به گزارش پیوست، دیجی‌پی تفاهم‌نامه پرداختیاری را با شاپرک امضا کرد.
مدیرعامل دیجی‌پی با اعلام این خبر گفت: «با توجه به نیازهای یک پذیرنده بزرگ مانند دیجی‌کالا ما همواره به دنبال راهکاری بودیم که علاوه بر رعایت کردن شرایط رگولاتوری بتوانیم نیازهای کاربران و مشتریان خود را نیز برآورده کنیم، از همین رو مدل پرداختیاری بهترین مدل برای برآورده شدن این نیاز بود.»

ادامه مطلب