محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲ فروردين

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: «از دیروز مشغول پیگیری مناطق سیل‌زده شمال کشور به خصوص آق‌قلا هستم که ارتباطات در آنجا مختل نشود».
وی با بیان اینکه عمیقاً ناراحتم از اینکه هموطنانم را در نوروز در سختی می‌بینم، گفت: ضروری است پس از آرام شدن وضعیت، همه با هم برای کمک به مردم مناطق سیل‌زده و ساختن دوباره زندگی آن‌ها تلاش کنیم.
آذری جهرمی خاطر نشان کرد: با وجود محدودیت‌های تأمین بالگرد، گروهی از کارکنان تلاشگر مخابرات ایران منتظر نماندند و مسیر طولانی برفی و صعب‌العبور کوه «دشت شاد» را پیاده طی کردند و ارتباطات شهر «دوزین» را پس از دو روز قطعی، مجدداً برقرار کردند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲ فروردين

به گزارش مهر به نقل از وزارت ارتباطات، مهرداد سهرابی گفت: در سال گذشته نیز دسترسی مردم در بیش از ۱۳۰۰ روستای استان فارس به شبکه پهن باند برقرار شد و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال ۹۸ توسعه در دیگر روستاها تکمیل شود تا تکلیف برنامه ششم توسعه زودتر از موعد در این استان به انجام برسد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با اعلام اینکه با دستور وزیر ارتباطات، امسال نقاط گردشگری پر تراکم استان فارس تحت پوشش چتر اینترنت بی‌سیم قرار گرفتند، گفت: در ایام نوروز سال ۹۷ که وزیر ارتباطات سفری به استان فارس و منطقه مرودشت و تخت جمشید داشتند، با هماهنگی وزیر ارتباطات منطقه گردشگری تخت جمشید تحت پوشش اینترنت بی‌سیم رایگان و در حجم محدود قرار گرفت تا خیل گردشگران ایرانی و خارجی حاضر بتوانند از آن استفاده کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲ فروردين

مدیرعامل شرکت جیرینگ مسئله قطع همکاری همراه اول و جیرینگ را در پی موضوع حذف برند جیرینگ از سرویس USSD شرکت آسان پرداخت تکذیب کرد و اعلام کرد برای رفع مشکل با آسان پرداخت مذاکره می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲ فروردين

رئیس کمیته مخابرات مجلس گفت: پیشرفت‌های اجرای دولت الکترونیک رضایت بخش نیست و متأسفانه دستگاه‌ها اطلاعات خود را در مرکز ملی تبادل اطلاعات به اشتراک نمی‌گذارند.
رمضانعلی سبحانی‌فر رئیس کمیته مخابرات، کمیسیون صنایع و معادن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مهمترین پرونده‌های این کمیته در سال ۹۷ گفت: اجرایی شدن دولت الکترونیک مهم‌ترین پرونده ما در سال گذشته بود که خوشبختانه نسبت به سال ۹۶ پیشرفت بسیاری داشت، اما رضایت بخش نیست.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ فروردين

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همزمان با سفر رییس جمهور به استان گیلان، به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در شورای اداری شهرستان رودبار با اشاره به مشکلاتی که توسط مسئولان شهرستان رودبار مطرح شد، اظهار کرد: برخی از مشکلات زیرساختی است و باید برنامه ای برای حل آن وجود داشته باشد.
وی با انتقاد از برخی مدیران که منتظر حل مشکلات از طرف دیگران هستند، افزود: بیشتر کارها با توان، نیرو و حرکت خود مدیران در شهرستان و استان انجام شدنی است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ فروردين

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی عصر در «اولین رویداد نوروز نوآوری» با محوریت «متنوع‌سازی اکوسیستم استارتاپی و نوآوری ایران»، هم‌زمان با اختتامیه ششمین دوره‌ی جایزه‌ی ملی مدیریت فناوری و نوآوری حضور پیدا کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ فروردين

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نقل از ایرنا، پیامک‌هایی به برخی مشترکان تلفن همراه می‌رسید که نشان می‌داد آن‌ها در نظرسنجی برنامه تلویزیونی «برنده باش» شرکت کرده‌اند، در حالیکه این‌ واقعیت نداشت. رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات به این موضوع واکنش نشان داد.
چند روزی است واکنش‌هایی نسبت به نظرسنجی پیامکی صدا و سیما مبنی بر تقلب به گوش می‌رسد، شب گذشته وزیر ارتباطات هم اعلام کرد که آرای اعلام شده، واقعی نیستند.

ادامه مطلب