محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ فروردين

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آخرین جلسه سال 97، شورای معاونان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور مدیران کل استانی، معاونان و مدیران کل ستادی به ریاست آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ فروردين

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در ستاد فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک تهران بزرگ بازدید کرد.
وی در این بازدید که با همراهی سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ و سردار محمد رضا مهماندار رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ انجام شد، با اشاره به اینکه کار بزرگی در هوشمند سازی مدیریت ترافیک تهران انجام شده است، افزود: با توجه به تراکم جمعیتی و حساسیت تهران، دیگر نمی‌توان این شهر را به شیوه سنتی مدیریت کرد و باید به سمت شیوه های هوشمند رفت.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۹ اسفند

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به یاد هشت مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه و با حضور مدیران سابق، هشت نهال در حیاط وزارت ارتباطات کاشته شد.
سیدجمال هادیان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره هدف از این اقدام اظهار کرد: قدردانی یکی از ویژگی‌های مهم انسان‌های فرهیخته محسوب می‌شود و کسانی که قدر گذشتگان را می‌دانند کمتر اشتباه می‌کنند، تاریخ می‌تواند برای ما الگو باشد چون تجاربی که از تاریخ به دست می‌آید در هیچ کتابی یافت نمی‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۹ اسفند

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات تأثیر مستقیمی در توانمندسازی و روند توسعه روستاهای کشور دارد و همچنین توجه به ICT روستایی می‌تواند از ابعاد مختلف در توسعه پایدار روستایی مؤثر واقع شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۹ اسفند

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی در این پیام تصویری که در هفت قسمت منتشرشده است نوروز را نشانی مهم از تحول دانست و با تبریک این تحول بزرگ در طبیعت به همه مردم ایران، تأکید کرد که در عرصه اقتصاد هم با یک تحول بزرگ روبرو هستیم، تحولی که از آن به‌عنوان «تحول دیجیتال» یاد می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۹ اسفند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آیین تجلیل برگزیدگان «جشنواره شهید رجایی» مدیران وزارت ارتباطات را به ایستادگی بر اصول، ساده‌زیستی و توجه به نظر مردم دعوت کرد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی در آیین تجلیل از برگزیدگان «جشنواره شهید رجایی» ابتدا با تشکر از مجموعه بازرسی و نظارت که تلاش همکاران در وزارت ارتباطات را به رشته قلم درآوردند، با بیان اینک فرآیندها و شاخصه‌هایی برای ارزیابی عملکردها وجود دارد گفت: دودسته شاخص وجود دارد، یکی شاخص عمومی و دیگری اختصاصی که عملکرد دستگاه بر اساس آن ارزیابی می‌شود. مدیران باید فارغ از این ارزیابی‌ها به این مسئله توجه کنند که آیا از دو بعد شاخص‌های اختصاصی و شاخص‌های عمومی خودمان از عملکردمان رضایت داریم یا خیر؟

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۹ اسفند

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، علاءالدین رفیع‌زاده معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت های تابعه، با اشاره به وجود ۳ چالش در ۳ سطح ارزیابی عملکرد وزارتخانه‌ها در کشور، گفت: ارزیابی برنامه‌ریزی و بسته‌های اجرایی در سطح فعالیت‌های عمومی و و فعالیت‌های تخصصی یکی از چالش‌های پیش روی ارزیابی عملکردها است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۸ اسفند

به گزارش پیوست، شامگاه دوشنبه (۲۷ اسفند) شرکت توسعه کسب‌وکار توسکا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «تبلیغ خدمات ارزش افزوده از حیطه فعالیت‌های این شرکت خارج شده است» و بدین ترتیب کد دستوری *۳# به زودی با کاربران خداحافظی می‌کند.
در اطلاعیه‌ای که توسکا منتشر کرده آمده است: «با عنایت به دغدغه‌های مطرح شده در زمینه فعالیت‌های شرکت توسعه کسب‌وکار توسکا، انجام اصلاحات در دستور کار این شرکت قرار گرفته است. تبلیغ خدمات ارزش افزوده از حیطه فعالیت‌های این شرکت خارج و در کوتاه‌ مدت محدود به برخی برنامه‌هایی خواهد بود که تولید و ساخت آن‌ها از قبل جهت ایام نوروز صورت گرفته است.»

ادامه مطلب
کاربران می خوانند