محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۱ مهر

به گزارش مهر، مجید صدری در حاشیه‌ی نمایشگاه تلکام در جمع خبرنگاران گفت: شرکت مخابرات ایران تاکنون مطابق با مصوبه‌ی سازمان تنظیم مقررات نسبت به دریافت هزینه آبونمان اقدام می‌کرد و خطایی در این زمینه انجام نداده بود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۱ مهر

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در مراسم افتتاح نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تله‌کام با اشاره به اینکه مشکل جدی در حوزه‌ی فناوری کشور، نقدینگی ناشی از نوسانات ارز است، گفت: اپراتورها و شرکت‌های این حوزه برای مقابله با تحریم‌ها، تجهیزاتی به ارزش هزار میلیارد تومان سفارش داده‌اند اما به دلیل عدم تخصیص ارز هم اکنون مجبور به پرداخت سه هزار میلیارد تومان هستند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۰ مهر

در بازدید رئیس سازمان نقشه‌برداری از مراکز دانش‌بنیان دانشگاه شریف، آمادگی دانشگاه صنعتی شریف برای همکاری با سازمان نقشه‌برداری کشور اعلام و مقرر شد از خدمات دانش‌بنیان دانشگاه شریف در زمینه‌‎های مختلف از عکاسی رقومی گرفته تا تولید اپلیکیشن‌های مسیریابی ملی و حل مسائل فنی و تخصصی سازمان نقشه‌برداری استفاده شود.
به گزارش ایسنا، در جریان این بازدید محمدرضا حسینی، معاون مجتمع خدمات فناوری دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اینکه این دانشگاه ۱۰ هزار دانشجو و ۴۰۰ نفر عضو هیئت علمی دارد، یادآور شد: این دانشگاه دو دوره‌ی آموزش محوری و پژوهش محوری را پشت سر گذاشته و امروزه در دوره‌ی فناوری محوری و کارآفرینی به سر می‎‌برد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۰ مهر

مدیرکل سیاست‌ها و مقررات ارزی بانک مرکزی از فروش ارز خدماتی با ساز و کار جدید در ۱۱ بانک عامل خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، مهدی کسرایی‌پور در خصوص مصارف ارز خدماتی اظهار کرد: در بخشنامه‌ها و بخش سوم مجموعه‌ی مقررات ارزی بانک مرکزی مصارف ارز خدماتی (غیربازرگانی) احصا شده که برخی از این مصارف به صورت نقد (اسکناس) و برخی به صورت حواله قابل پرداخت هستند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۰ مهر

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی در اطلاعیه‌ی بانک مرکزی با اشاره به تمایل مردم به فروش ارزهای خود و امتناع دلالان ارز و برخی از صرافی‌ها برای خرید ارز، از مردم خواست با مراجعه به شعب ارزی بانک‌های دارای مجوز عملیات ارزی نسبت به فروش ارزهای خود به قیمت اعلامی اقدام کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۰ مهر

مهدی محبی، رئیس اتحادیه‌ی دستگاه‌های مخابراتی و تلفن همراه در گفتگو با خبرنگار مهر، در این باره گفت: از آنجایی که قیمت گوشی‌های موبایل در بازار کشور به دلیل وارداتی بودن، تحت تاثیر مستقیم نرخ ارز است، کاهش نرخ دلار در روز جاری، باعث کاهش قیمت گوشی‌های موجود در بازار شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۹ مهر

به گزارش مهر، رئیس سازمان فضایی ایران با اشاره به آخرین وضعیت ماهواره‌های در حال پرتاب گفت: ماهواره‌ی دوستی کامل شده و در حال پیگیری مجوز برای پرتاب آن هستیم که امیدواریم امسال اتفاق بیافتد.

ادامه مطلب