محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۹ مهر

رایتل با ارایه‌ی آخرین فناوری‌های نوین ارتباطی و معرفی سرویس‌های جدید، میزبان بازدید‌کنندگان نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران تلکام است.
به گزارش روابط عمومی رایتل، این اپراتور به عنوان همراه هوشمند مشترکین تلفن همراه کشور، با شعار «هوشمندانه زندگی کن»، در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (ایران تلکام 2018)، به معرفی آخرین خدمات، دستاوردها و راهکارهای نوین ارتباطی خود می‌پردازد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۹ مهر

به گزارش فارس، در پی تداوم کاهش نرخ ارز در دو روز اخیر، قیمت گوشی کاهش یافته و تمایل فروشندگان برای فروش کالا بیشتر شده است، البته قیمت‌ها هنوز نسبت به هفته‌ی گذشته که هر دلار ۱۴ هزار تومان بود، بالاتر است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۹ مهر

رئیس سازمان فضایی با اشاره صدور پروانه‌ی اپراتورهای ماهواره‌ای خصوصی مخابراتی تا یک ماه آینده گفت: در توسعه‌ی فناوری فضایی در رده‌ی ۹ کشور اول دنیا هستیم و گام بعدی توسعه و تثبیت صنعت فضایی در کشور است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۹ مهر

مشترکان سیم‎کارت‌های دائمی ایرانسل که تا پایان روز دهم هر ماه صورت‌حساب خود را پرداخت کنند، در قرعه‌کشی خوش‌حسابی ایرانسل شرکت داده خواهند شد تا ایرانسل یک سال هزینه‌ی صورت‌حساب‌های آن‌ها را پرداخت کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۸ مهر

مایکروسافت اولین‌بار کار بر روی برنامه‌های Office سازگار با محیط لمسی را پنج سال پیش و برای ویندوز ۸.۱ آغاز کرد. این برنامه‌ها که برای لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها با صفحات لمسی طراحی شدند، نسخه‌های سبک و سریعی از Word ،Excel، و PowerPoint بودند. مایکروسافت این نسخه‌ها را به طور منظم برای ویندوز 10 هم به‌روزرسانی می‌کرد، اما حالا این شرکت کار بر روی Windows 10 Mobile، همچنین این نوع از برنامه‌های Office را متوقف کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۸ مهر

به گزارش فارس، رئیس اتحادیه‌ی فناوران رایانه‌ی تهران از آغاز ثبت نام از واردکنندگان کالای ICT متقاضی دریافت کد دسترسی به سامانه‌ی نیما خبر داد و اظهار داشت: متقاضیان تا ۱۵ مهر برای ارایه‌ی درخواست‌ فرصت دارند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۸ مهر

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران از رونمایی از ۲۰ محصول ایرانی حوزه‌ی مخابرات در نمایشگاه تله‌کام امسال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات، فرامرز رستگار با اشاره به شعار «دستاوردهای تازه، فرصت‌های پیشرو» برای نمایشگاه «ایران تله‌کام ۲۰۱۸» گفت: در شرایط کنونی کشور، شرکت‌های عضو سندیکای صنعت مخابرات، توانسته‌اند در ۶ ماهه‌ی اول سال، ۲۰ محصول جدید به بازار عرضه کنند که نشان از تغییر روش آن‌ها در شرایط بحران دارد و این یکی از دستاوردهای نمایشگاه تله‌کام امسال است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند