محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۳ مهر

به گزارش ایبِنا، در نامه‌ی محمد شریعتمداری خطاب به اتاق بازرگانی، گمرک، سازمان توسعه‌ی تجارت و وزارت اقتصاد آمده است: قابل توجه آن دسته از دارندگان کارت‌های بازرگانی که کارت خود را در اختیار دیگران قرار دادند، توجه کنند که بر اساس بخشنامه‌‌ی مورخ ۲۷ شهریور ۹۷ وزارت صنعت معدن و تجارت صادرکنندگانی که اقدام به صادرات می‌کنند، باید فاکتور خرید و کارت بازرگانی به اسم یک شخص باشد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲ مهر

به گزارش فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات با تاکید بر وجود عزم راسخ برای برخورد با سوء استفاده از ناآگاهی مردم در بخش ارزش افزوده، گفت: در میان کاربران‌ دو نارضایتی عمده وجود دارد که یکی از آنها کلاهبرداری در حوزه‌ی خدمات ارزش افزوده است که رقم ۲۲ میلیارد تومان را شامل می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲ مهر

به گزارش فارس، رئیس سازمان فضایی گفت: ۲ موضوع تهیه‌ی معماری جامع ساختار فضایی و تدوین برنامه‌ی فضایی در افق ۱۴۰۴ در اولویت برنامه‌‌ی کمیسیون دائمی فضایی است که اگر در کمیسیون نهایی شوند گزارش تشکیل جلسه‌ی شورای عالی فضایی کشور آماده می‌‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲ مهر

به گزارش تسنیم، مرکز توسعه‌ی تجارت الکترونیکی با صدور اطلاعیه‌ای دیرهنگام در مورد فعالیت‌های کسب‌وکار اینترنتی تجارت الکترونیک ثامن سکه ثامن توضیح داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲ مهر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به سرمایه‌گذاری ۴۰۵ میلیارد تومانی برای توسعه‌ی زیرساخت‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان طی یک سال گذشته، گفت: از دیروز بازگشت ۲۲ میلیارد پول کلاهبرداری شده از مردم در حوزه‌ی خدمات ارزش افزوده آغاز شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱ مهر

مهدی فقیهی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره‌ی دولت الکترونیک گفت: در چنین دولتی می‌بایست بحث شهروند محوری مورد توجه قرار گیرد. در دولت الکترونیک خدمات دولت نه تنها باید براساس نیاز و درخواست شهروندان ارائه شود؛ بلکه باید براساس این نیاز طراحی و تولید هم بشود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱ مهر

محمد حسن نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با اشاره به تعلل بانک مرکزی در خصوص اعلام لیست کامل دریافت‌کنندگان ارز دولتی اظهار کرد: در خصوص عملکرد بانک مرکزی در این رابطه، دو دیدگاه مثبت و منفی می‌توان داشت. دیدگاه مثبت این است که بانک مرکزی نمی‌خواهد اطلاعات ما را افشا کند. به هر حال ما نمی‌خواهیم آمریکا بداند طرف‌های تجاری ما چه کسانی هستند؛ ضمن اینکه نمی‌خواهیم بدانند بازرگانان ما چه کسانی هستند تا نتوانند بعدها نسبت به تحریم آنان اقدام کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱ مهر

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در صفحه‌ی شخصی خود در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرم به مناسبت اول مهرماه و آغاز سال تحصیلی نوشت: اول مهر که می‌شود پرنده‌ی خاطراتم پر می‌کشد به روزهایی که با بدرقه‌ی دعای مادر راهی مدرسه می‌شدم. لباس و کیف و کفشم و لوازم التحریرم معمولی بود و متناسب با وضع معاش خانواده‌ای به نسبت شلوغ، پدری کارگر و حال و هوای شهری جنوبی، اما کانون خانواده‌ی ما گرم بود و مادر و پدرم مهربان و بسیار سختکوش.

ادامه مطلب