محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱ مهر

هم‌زمان با تغییر نرخ مکالمات درون و برون شبکه‌ی اپراتورهای اول و دوم ارتباطی و ثبات در تعرفه‌ی اپراتور سوم، جدول نرخ‌های تمامی اپراتورها به‌روزرسانی شد.
روز گذشته اپراتور اول ارتباطی اعلام کرد که از اول مهر ماه تعرفه‌ی پایه‌ی سرویس مکالمه‌ی درون و برون شبکه‌ی خود را یکسان‌سازی می‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱ مهر

به گزارش تسنیم، نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام از ۱۱ تا ۱۴ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار خواهد شد.
نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سندیکای مخابرات ایران با حضور ۱۳۰ شرکت بخش خصوصی، ۱۶ شرکت بخش دولتی و ۲۰ شرکت خارجی برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۳۱ شهريور

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: ۷۰ پرونده اخلال در بازار و نظام اقتصادی کشور طی ماه‌های اخیر در این کمیسیون تشکیل و برای صدور حکم به دستگاه قضا ارسال شد.
به گزارش ایرنا، داوود محمدی در دیدار با مردم روستای رزجرد از توابع شهرستان قزوین اعلام کرد: به برخی از این پرونده‌های ارسال شده رسیدگی شده و با بعضی دیگر نیز به زودی رسیدگی خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۳۰ شهريور

به گزارش ایرنا، گروهی از محققان ایرانی نرم‌افزاری برای نظارت و عیب‌یابی نیروگاه‌های خورشیدی همچنین ارائه‌ی پشتیبانی‌های لازم به این نیروگاه‌ها طراحی کرده‌اند.
تولید انرژی نقش کلیدی در توسعه دارد و امروزه کشورها برای رهایی از مضرات انرژی ناشی از سوخت‌های فسیلی به سوی توسعه‌ی انرژی‌های تجدیدپذیر رو آورده‌اند؛ طوری که ۲.۸ از کل نیاز انرژی دنیا را این نوع از انرژی‌ها تامین می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۳۰ شهريور

به گزارش رتبه آنلاین، بررسی دقیق صنایع ایران، درحوزه‌هایی که دارای شفافیت لازم هستند، دورنمایی از حال و اوضاع اقتصاد ایران و خاصه این بخش خواهد داد. در این خصوص برای بررسی دقیق صنایع باید به سراف بازار سرمایه و بورس رفت تا مشخص شود که رشد و تحول در صنایع کشور چگونه تحرک دارد. در مقابل می‌توان این گزاره را طور دیگری هم تحلیل کرد و گفت، برای فهم بهتر حال و روز بازار سرمایه‌ی کشور باید به سراغ صنایع بورسی رفت تا بدانیم که وضعیت بازار سرمایه در چه حالی است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۳۰ شهريور

به گزارش ایرنا، صنعت بازی‌سازی ایرانی با آنکه در سال‌های اخیر رشد شتابانی داشته و به درجه‌ی خوبی در منطقه رسیده است، اما به گفته‌ی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای هنوز راه زیادی برای حضور پررنگ در عرصه جهانی در پیش دارد.
بازی‌های دیجیتال (آنلاین) در ایران اگرچه در بخش تولید قدمت چندانی ندارد اما در بخش مصرف حدود ۱۰ سال از عمر آن می‌گذرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۳۰ شهريور

به گزارش فارس، سیف‌اله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: به زودی به مردم اعلام می‌شود تا نشانی و کدپستی خود را به ثبت احوال اعلام کنند تا ارائه‌ی خدمات ادارات دولتی به افراد از طریق آدرس‌های ثبت شده باشد و دریافت کپی مدارک هویتی حذف شود.

ادامه مطلب