محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۵ شهريور

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه‌ی برگزاری شورای فنی این وزارتخانه با اشاره به عضویت ایران در مجامع بین‌المللی چون ITU ،WSIS و UPU و ضرورت حضور فعالانه در این مجامع گفت: وزارت ارتباطات در این مجامع باید با برنامه و راهبرد حضور پیدا کند و ابتکار عمل را در دست داشته باشد تا به اهداف خود در این حوزه برسد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۵ شهريور

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رضا اکبری نوری دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور حقوق شهروندی در نشست دوره‌ای دستیاران حقوق شهروندی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها که در محل وزارت ارتباطات برگزار می‌شد با اشاره به اینکه در زمان تدوین و تصویب منشور حقوق شهروندی سوال‌های بسیاری در این حوزه مطرح بود، گفت: یکی از سوالات این بود که با تصویب منشور حقوق شهروندی چه اتفاقی می‌افتد و آیا درموضوع بندهای حقوق شهروندی قانون وجود ندارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۴ شهريور

به گزارش مهر به نقل از اتحادیه صادرکنندگان نرم افزار ایران، مهدی فقیهی با اشاره به برپایی پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین‌المللی جیتکس اظهار داشت: در این نمایشگاه ، پاویون ایران متشکل از شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اتاق بازرگانی ایران، فدراسیون فاوای ایران و وزارت ارشاد برگزار می‌شود.
وی گفت: پیش تر فراخوانی برای دعوت از شرکت‌های دانش‌بنیان علاقمند به حضور در این نمایشگاه اعلام شده و شرکت‌های متعددی در حوزه‌های فناوری اطلاعات، ارتباطات و مخابرات اعلام آمادگی و برای حضور در نمایشگاه ثبت‌ نام کردند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۴ شهريور

به گزارش مهر، نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۸ از ۱۱ تا ۱۴ مهرماه ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی، فعالان بخش فناوری ارتباطات، آخرین دستاوردها و خدمات خود در حوزه‌های مرتبط با مخابرات و CT را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۴ شهريور

به گزارش مهر به نقل از وزارت ارتباطات، حمید فتاحی، با اشاره به سه لایه‌ی زیرساخت، خدمات و محتوا در شبکه‌ی ملی اطلاعات گفت: مطابق سند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات مصوب شورای عالی فضای مجازی در بخش زیرساخت، بیشتر وظایفی که بر عهده‌ی وزارت ارتباطات بوده انجام پذیرفته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۳ شهريور

به گزارش تسنیم، معصومه اصغرزاده با اشاره به گران‌فروشی برخی سایت‌های فروش اینترنتی بلیت پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: طی ماه‌های اخیر برخی سایت‌های اینترنتی فروش بلیت هواپیما، اقدام به گران‌فروشی بلیت کرده و باعث بروز نارضایتی در بین مردم می‌شدند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۳ شهريور

به گزارش پیوست، سازمان نظام‌صنفی رایانه‌ای ایران تشکیل ستادی تحت عنوان تدابیر ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات را به وزیر ارتباطات پیشنهاد داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۳ شهريور

مدیرعامل صحا با اشاره به صدور ۶۲۰ میلیارد ریال ضمانت‌نامه برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، گفت: در سال گذشته، ۳۲۹ تقاضای درخواست تسهیلات وام از سوی شرکت‌های الکترونیک به صحا ارسال شد که ۱۸۵ طرح به تصویب رسید و در نهایت از این میان ۱۶۸ قرارداد به ارزش ۹۶۴ میلیارد ریال منعقد شد.

ادامه مطلب