محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۳ شهريور

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: شبکه ۹۰۰ هزار کیلومتری می‌تواند در بخش ICT نقش بسیار مثمرثمری ایفا کند بنابراین در کمتر از یک ماه مدل نهایی اقتصادی به اشتراک‌گذاری شبکه‌های انتقال و فوق توزیع را به بخش خصوصی ارائه می‌کنیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۳ شهريور

وب‌سایت شرکت مخابرات ایران نوشت: با توجه به ارزش برند قدیمی و با اعتبار تاریخی شرکت مخابرات ایران و حفاظت از مالکیت معنوی این برند ارزشمند، برند شرکت مخابرات ایران در سازمان اسناد و املاک کشور به‌صورت رسمی ثبت و گواهی نامه ثبت علامت به شرکت مخابرات اعطا شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۲ شهريور

وزیر ارتباطات گفت: اکنون شرایط برای مردم بسیار سخت است و با جهش سرسام‌آور نرخ ارز، شکاف طبقاتی بین مردم بیشتر شده که زمینه‌ی نارضایتی اجتماعی افزایش می‌یابد و راه حل دولت الکترونیک و شفاف شدن فرآیندها است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۲ شهريور

به گزارش tasnim، برای ساماندهی و کشف جرایم و تخلفات بازار خدمات ارزش افزوده کافی است تا اپراتورها به صورت مرتب عملیات کسر اعتبار از حساب مشترکان را به ازای هر سرویس ارزش افزوده‌ای که کاربر استفاده می‌کند و در زمان هر بار کسر، با ارسال نوتیفیکیشن اطلاع‌رسانی کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۲ شهريور

به گزارش Itiran، در سالی که گذشت پیام‌رسان سروش در فضای جنجالی حول و حوش فیلترینگ تلگرام به یکی از پربحث‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی تبدیل شد اما حالا این پیام‌رسان با تغییر مدیرتی جدیدی مواجه است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۲ شهريور

به گزارش Itmen، به دنبال فیلتر شدن اسنپ‌تریپ ( استارتاپی که در زمینه‌ی خدمات گردشگری و فروش بلیت هواپیما و هتل فعالیت می‌کند) این شرکت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد هیچ دلیلی و اخطاری برای این فیلترینگ دریافت نکرده بود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۱ شهريور

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، حسین‌پور با اشاره به اینکه قرار نیست هر کس اقدام به راه‌اندازی شغل در فضای مجازی کرد به شورای عالی فضای مجازی و یا مرکز ملی فضای مجازی گزارش دهد، اظهار کرد: نظارت بر عملکرد و در چارچوب قانون قرار دادن فعالیت استارتاپ‌های حمل‌ونقلی از جمله «اسنپ» و «تپسی»، باید از سوی مراکز اجرائی از جمله شهرداری‌ها انجام بگیرد.

ادامه مطلب