محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۹ شهريور

به گزارش دیجیاتو، آخرین آمار ارائه شده از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص پوشش و سهم اپراتورهای تلفن همراه از باند پهن سیار نشان می‌دهد که همراه اول در میزان مناطق تحت پوشش و سهم بازار مشترکان اینترنت موبایل 3G و 4G نسبت به سایر اپراتورهای کشور برتری دارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۹ شهريور

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در یک سال اخیر، ۳۶۰ سایت نسل ۳ و ۲۸۰ سایت نسل ۴ تلفن همراه در استان آذربایجان غربی راه‌اندازی شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۹ شهريور

به گزارش مهر، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران از ایجاد دولت الکترونیکی، افزایش فرصت‌های شغلی، افزایش بهره‌وری و کاهش مراجعات حضوری مردم به عنوان ۴ هدف راهبردی وزارت ارتباطات در سند تحول دیجیتال نام برد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۹ شهريور

نخستین کارگاه مسئولیت سایبری ویژه‌ی مدیران کسب‌وکارهای اینترنتی از سوی اتحادیه‌ی کشوری صنف کسب‌وکارهای مجازی و با همکاری پلیس فتا برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۸ شهريور

چهارمین دوره‌ی لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران (IGL 2018) که با حمایت شرکت‌ سامسونگ و توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد، روز جمعه ۱۶ شهریور ماه با معرفی نفرات اول تا سوم تمامی رشته‌ها و اهدای جوایز به پایان رسید.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۸ شهريور

رئیس دانشکده‌ی کارآفرینی دانشگاه تهران از امضای تفاهم‌نامه‌‌ی این دانشکده با شرکت مخابرات ایران برای حمایت از استارتاپ‌های حوزه‌ی فناوری و ممانعت خروج آن‌ها از کشور خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۸ شهريور

به گزارش ایلنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن انتشار تصویر بالا، در صفحه‌ی توئیتر خود نوشت:
در نظام اداری فعلی، کنترل دستگاه‌ها و نهادها بر فعالیت‌های اقتصادی از طریق استعلام است. این نمودار، نشان دهنده‌ی بیشترین تعداد استعلام برای کسب‌وکارها است. ببینید که بیشترین اخبار فساد مربوط به مجموعه‌هایی است که بیشترین استعلامات را دارا هستند. راهکار استعلام نیست، #شفاف_سازی است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۸ شهريور

محسن غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره‌ی فرصت مجددی که تلگرام و هات‌گرام برای ایرانی شدن گرفته‌اند، اظهار داشت: ظاهرا دوباره جلسه‌ای با یکی از مسئولین برگزار شده و دو سه ماه دیگر فرصت گرفته‌اند تا تلگرام طلایی و هات‌گرام تبدیل به پیام‌رسان ایرانی شوند.

ادامه مطلب