محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۷ شهريور

سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: با وجود وقوع زلزله امروز استان سیستان و بلوچستان ارتباطات مخابراتی این منطقه پایدار و برقرار است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۷ شهريور

جلسه‌ی بررسی وضعیت پوشش و کیفیت سرویس‌های ارتباطی استان خراسان شمالی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی برگزار گردید.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۶ شهريور

به گزارش پیوست، ایمان جلیلی، مدیر ارتباطات شرکت هم‌آوا گفت: «همه‌ی این مجموعه‌ها به غیر از شزان در مجموعه‌ی کارخانه نوآوری مستقر شده‌ بودند اما برای تسریع امور و متمرکز شدن همه‌ی سرویس‌ها تصمیم بر این شد تا با یکدیگر ادغام و از این به بعد با شخصیت حقوقی هم‌آوا فعالیت کنند. یعنی هم‌آوا شرکت مادر باشد و سایر برندهای زیرمجموعه آن هم فعال باشند، اما به نام هم‌آوا قرارداد منعقد کنند.»

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۶ شهريور

چندی پیش تفاهم‌نامه‌ای در خصوص برنامه‌ریزی برای توسعه‌ی تولید محصولات دانش‌بنیان میان معاونت علمی و فناوری ریاست‌ جمهوری و وزارتخانه‌های «امور اقتصادی و دارایی»، «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و «ارتباطات و فناوری اطلاعات» تنظیم شد که با ابلاغ رسمی دستورالعمل تامین مالی جمعی از سوی شورای عالی بورس و اوراق بهادار، این مهم قدم در فاز اجرایی گذاشت.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۶ شهريور

به گزارش بازرگانی مهر و به نقل از ماکسیم، سرویس درخواست خودروی ماکسیم که از مهرماه سال ۹۶ به طور رسمی فعالیت خود را در ایران آغاز کرده، از بدو ورود به بازار کشور اعلام داشت که طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران و با رعایت اصول بازار داخلی قصد توسعه‌ی فعالیت‌های خود در شهرهای مختلف ایران را دارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۶ شهريور

اپلیکیشن تپ‌سی به تازگی خدمت جدیدی به نام «تپ‌سی لاین» را ارائه کرده که بسیار شبیه به تاکسی‌های ‌‌‌خطی عمل می‌کند. این سرویس که برای اولین‌بار در شهر تهران راه‌اندازی شده به رانندگان تپ‌سی اجازه می‌دهد در یک مسیر، دو درخواست را پاسخ دهند و دو مسافر را به‌ صورت همزمان به مقاصدی نزدیک به هم برسانند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۵ شهريور

به گزارش بازرگانی مهر و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سایت‌های نوسازی شده و جدید همراه اول در استان سیستان و بلوچستان روز سه‌شنبه ۱۳ شهریورماه با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمید فرهنگ مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران، سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات و مدیران استانی به بهره‌برداری رسید.

ادامه مطلب