محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۱ شهريور

به گزارش فابانیوز، به گفته‌ی جعفر محمدی، عضو هیات مدیره‌ی سازمان نصر هر استارتاپی که در حوزه‌ی ICT فعالیت کند از این پس امکان عضویت در این سازمان را خواهد داشت.
او در گفت‌وگو با پیوست در خصوص جزئیات عضویت استارتاپ‌ها در سازمان نصر می‌گوید: «با این عضویت فضایی ایجاد خواهد شد تا شرکت‌های استارتاپی امکان استفاده از مزایایی چون حق مشاوره حقوقی، مالیاتی و … را به صورت رایگان داشته باشند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۱ شهريور

به گزارش ایلنا، امیدعلی پارسا در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های مرکز آمار کشور گفت: فعالیت‌هایی که این مرکز انجام می‌دهد با توجه به مسئولیت‌هایی که برای آن تعریف شده با کمبود شدید بودجه و منابع همراه است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۰ شهريور

وزیر ارتباطات در سفر به استان آذربایجان غربی در شورای اداری شهر اشنویه، با اشاره به رتبه‌ی ۳۸ این استان از نظر شاخص‌های حوزه‌ی ICT، از مدیرعامل و هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران شرکت مخابرات ایران، برای بررسی و پی‌گیری وضیعت معیشتی کارکنان این شرکت و عملكرد مطلوب آنان در این زمینه قدردانی کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۰ شهريور

مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌ای با اعلام اینکه حجم بزرگی از حملات سایبری مربوط به پروتکل دسترسی از راه دور به دسکتاپ است، نسبت به افزایش امنیت در پروتکل RDP، هشدار داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۰ شهريور

به گزارش ایسنا، صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ارائه‌کنندگان خدمات بومی شده توسط شرکت‌های داخلی از تعدادی از متقاضیان حضور در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (تله‌کام ۲۰۱۸) حمایت می‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۰ شهريور

به گزارش مهر، سازمان فناوری اطلاعات ایران با اعلام فراخوان عمومی شناسایی و ارزیابی متقاضیان ایجاد مراکز داده، از ایجاد نخستین قطب مراکز داده (دیتاسنتر) در کشور خبر داد.
سازمان فناوری اطلاعات ایران فراخوان عمومی شناسایی و ارزیابی متقاضیان ایجاد مراکز داده و ارائه‌ی خدمات ابری در قطب‌های مرکز داده را منتشر کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۰ شهريور

به گزارش مهر، معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از تجربه و مشاور بین‌المللی در جهت تحقق هوشمندسازی گفت: باید برای هوشمندسازی یک الگو و تجربه موفق را در دنیا انتخاب کنیم و با بهره‌گیری از تجربیات قبلی در مسیر تحقق هوشمندسازی گام برداریم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۹ شهريور

به گزارش فارس، وزیر ارتباطات درباره‌ی خبر ورود ۲ هزار سرور هاتگرام و تلگرام طلایی با ارز دولتی، گفت: هیچ اطلاعی در این باره ندارم. باید به کی قسم بخوریم که در این جریان نقشی نداریم.

ادامه مطلب