محبوب ترین ها
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۰ فروردين

دیوان عدالت ایالات‌ متحده‌ی آمریکا به‌ تازگی فهرستی از اسامی ۹ هکر ایرانی را منتشر و آن‌ها را به سرقت اطلاعات علمی و تحقیقاتی از دانشگاه‌های بسیاری در جهان متهم کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱ فروردين

طبق طرح جدیدی اعلام شده از طرف کمیسیون ملی توسعه‌ و اصلاحات چین که از ماه می اجرایی می‌شود، شهروندان چینی که جایگاه پایینی در طبقه‌بندی کشور از لحاظ سیستم اعتبار اجتماعی داشته باشند برای بیش از یک سال از خرید بلیط قطار و هواپیما محروم می‌شوند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱ فروردين

عضو هیات‌ مدیره‌ی شرکت ارتباطات زیر ساخت با اعلام اینکه وزارت ارتباطات برای حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی اولین کنفرانس خبری آنلاین وزیر ارتباطات را بر روی یکی از شبکه‌های اجتماعی داخلی برگزار کرده است افزود: ما در وزارت ارتباطات تنها به حمایت‌های فنی بسنده نکرده‌ایم و در سایر حوزه‌ها نیز از پیام‌رسان‌های داخلی حمایت کرده‌ایم که تدوین لوایح پنج‌گانه حقوقی فناوری اطلاعات و ارتباطات از آن جمله است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱ فروردين

طرح رجیستری تبلت‌های سیم کارت‌خور از سال آینده آغاز می‌شود. معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا از برنامه‌ریزی برای رفع موانع واردات رسمی تبلت‌ها در جهت رجیستری این کالا خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۷ اسفند

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: بر اساس مصوبه‌ی حیات اجرایی TGC، علاوه بر اینکه به‌ هیچ‌ وجه امکان حضور رایگان در رویداد بین‌المللی TGC 2018 نخواهد بود بلکه تخفیف‌های زودهنگام اعلام‌ شده نیز به‌ هیچ‌ عنوان تمدید نمی‌شوند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۷ اسفند

رئیس اتحادیه‌ی صنف رایانه با بیان اینکه بازار کامپیوتر در شب عید کاملاً کساد است، گفت: شاهد هستیم که فروشندگان این کالا، مغازه‌های خود را تعطیل کرده و به فروش مواد غذایی روی آورده‌اند.
سید مهدی میرمهدی در گفتگو با مهر در مورد وضعیت بازار رایانه و تجهیزات کامپیوتری در آستانه‌ی عید نوروز اظهار داشت: بازار خریدوفروش اقلام کامپیوتری کساد است و شاهد هستیم که این بازار حتی از سال‌های قبل نیز از نظر فروش و حضور مشتری در بازار بدتر شده است.

ادامه مطلب