محبوب ترین ها
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۳ فروردين

دبیر شورای عالی فضای مجازی با تأکید بر اینکه بدون همکاری مردم کوچ از پیام‌رسان خارجی به داخلی امکان‌پذیر نیست، گفت: برای رفع دغدغه حریم خصوصی تصمیماتی اتخاذ می‌شود.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز ملی فضای مجازی کشور، سید ابوالحسن فیروزآبادی در دیدار با فعالان فضای مجازی کشور افزود: نگاه مقام معظم رهبری و شورای عالی فضای مجازی کشور نگاه توسعه‌ای به فضای مجازی است و ما معتقدیم که در مرحله تحول تمدنی هستیم که بیشتر تکنولوژی محور است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۳ فروردين

پنج پیام‌رسان بومی بعد از یک سال ارزیابی مستمر مرکز ملی فضای مجازی، نمره‌ی قبولی کسب کردند تا جایگزین مناسبی برای پیام‌رسان‌های خارجی و سرویس‌دهی به میلیون‌ها ایرانی باشند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۲ فروردين

همراه اول اعلام کرده که از این‌ پس مالیات بر ارزش‌ افزوده‌ی شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور فقط در صورت مصرف کسر می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۲ فروردين

اگرچه با زمزمه‌هایی که درباره‌ی مسائل امنیتی و اقتصادی مضرات تلگرام مطرح‌ می‌شود، فیلتر شدن آن اصلاً بعید نیست وعده‌ای حتی زمانی هم برای آن تعیین می‌کنند اما هیچ‌ یک از مسئولان هنوز خبر تصمیم قطعی درباره‌ی این موضوع نداده‌اند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۱ فروردين

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد که خبر فیلتر شدن تلگرام تا ۲۰ روز دیگر صحت ندارد و بیان "فیلتر تلگرام از سوی یکی از نمایندگان مجلس آن‌ هم ظرف ۲۰ روز آینده " تعجب‌ بر انگیز است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۱ فروردين

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اجرای آخرین مرحله‌ی طرح احراز اصالت تجهیزات دارای سیم‌کارت (رجیستری) از ۳۱ فروردین خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۰ فروردين

معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا از ادامه‌ی اجرای طرح رجیستری گوشی‌های موبایل در سال جدید خبر داد و گفت: رجیستری برند سامسونگ از اوایل اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند