محبوب ترین ها
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۳۱ فروردين

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مسئولان استان کرمانشاه به‌ خوبی توانسته‌اند تهدید زلزله را به فرصت تبدیل کنند.
به گزارش ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در آیین افتتاح ۱۲۳۵ طرح و پروژه‌ی ارتباطی و مخابراتی استان کرمانشاه که روز ۳۰ فروردین به‌ صورت هم‌زمان در شهرستان قصر شیرین افتتاح شد، هدف از سفر خود به استان کرمانشاه را بازدید از مناطق زلزله‌زده و بررسی مشکلات ارتباطی استان عنوان کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳۰ فروردين

دولت فرانسه اعلام کرد قصد دارد استفاده از سرویس پیام‌رسان رمزنگاری شده‌ی خود را از تابستان امسال شروع کند. نگرانی‌های زیادی از خطرهایی که نمونه‌های خارجی پیام‌رسان ها دارند و احتمال جاسوسی از مراکز رسمی این کشور از طریق پیام‌رسان‌های رمزنگاری عمومی نظیر تلگرام و واتس‌اپ وجود دارد، علت این تصمیم فرانسه است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳۰ فروردين

مسافران خارجی که قصد استفاده از سیم‌کارت‌های ایرانی را دارند، برای دریافت خدمات اپراتوری باید گوشی خود را در سامانه‌ی الکترونیکی گمرک ثبت کنند چراکه در غیر این صورت تنها ۳۰ روز قادر به استفاده از خدمات خواهند بود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳۰ فروردين

مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری در بخشنامه‌ای به دستگاه‌های دولتی، ممنوعیت استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی در دستگاه‌های دولتی را اعلام کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۹ فروردين

رئیس انجمن فروشندگان موبایل با بیان اینکه بازار گوشی‌های تلفن همراه هنوز از نوسانات ارزی هفته‌ی گذشته متأثرند، اختصاص ارز مخصوص برای واردات این محصولات را برای رونق بازار گوشی‌های موبایل راهگشا توصیف کرد.

ادامه مطلب