محبوب ترین ها
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت

هفته‌ی گذشته هیات دولت مصوبه‌ی خود در خصوص فهرست پروژه‌های اولویت‌دار توسعه‌ی دولت الکترونیکی به همراه زیر خدمت‌های هر حوزه و دستگاه‌های متولی در هر بخش را جهت اجرا، ابلاغ کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۵ ارديبهشت

با اجرای طرح رجیستری گوشی تلفن همراه، کسانی که قصد تغییر شماره تلفن همراه خود را دارند، باید نسبت به تغییر مالکیت در سامانه‌ی همتا اقدام کنند، در غیر این صورت تنها ۳۰ روز می‌توانند از دستگاه‌شان با سیم‌کارت جدید استفاده کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۴ ارديبهشت

مدیرکل دفتر نوآوری وزارت ارتباطات، نبود نگاه سیستماتیک، تعریف هدفمند و تعدد مجوزها برای کسب‌وکارهای نوآور را از دلایل اجرایی نشدن شهر هوشمند در کشور عنوان کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۴ ارديبهشت

مشاور رئیس‌ جمهوری با اشاره فیلتر شدن تلگرام در پی صدور دستور قضائی در این زمینه اظهار کرد: فیلترینگ به‌ تنهایی منجر به حذف تلگرام، رشد پیام‌رسان‌های داخلی یا صیانت از داده‌های بزرگ ملی نمی‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت

فیسبوک در حال توسعه‌ی جهان آنلاین است، حتی اگر جهان توسعه یافته سیاست‌های خصوصی آن را نقد نند. مارک زاکربرگ در گزارش درآمدی سه ماهه‌ی اول ۲۰۱۸ شرکت خود با نام بردن از Internet.org، آن را تلاش‌های این شرکت برای کمک به حدود ۱۰۰ میلیون نفر در دسترسی به اینترنت نامید، کسانی که راهی جز این برای اتصال به اینترنت ندارند. این تعداد بیشتر از ۴۰ میلیون نفر در نوامبر ۲۰۱۶ هستند.

ادامه مطلب