محبوب ترین ها
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد در صورت موافقت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تغییر تعرفه‌های جدید برای مشترکان کم‌مصرف اینترنت توسط اپراتورهای ارائه‌دهنده‌ی خدمات اینترنتی فردا ابلاغ می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت

وزیر ارتباطات در مورد شائبه‌ی قطع خدمات زیرساختی به پیام‌رسان بومی سروش توضیح داد و گفت: این پیام‌رسان به‌ جای حل فنی مشکل، موضوع را به عملیات روانی کشانده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت

محققان در یک شرکت دانش‌ بنیان در قالب یک تیم استارتاپی موفق به طراحی نرم‌افزاری برای راحتی انتخاب مسیر در مکان‌های سرپوشیده شدند.
به گزارش مهر، یک تیم استارتاپ ایرانی متشکل از فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد قزوین موفق به طراحی نرم‌افزار مکان‌یابی ساختمان‌های سرپوشیده شدند. این تیم ابتدا در قالب یک استارتاپ برای طراحی این نرم‌افزار تلاش کرده‌اند و اکنون در قالب یک شرکت دانش‌بنیان فعالیت می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت

دبیر ستاد توسعه‌ی فناوری نانو ما از نقض برجام نگران نیستیم، گفت: ایران می‌تواند در یک بازه‌ی ۲۰ ساله با استفاده از ظرفیت‌های انسانی خود طوری پیشرفت کند که آمریکا جرات تحریممان را نداشته باشد.
دکتر سعید سرکار در گفتگو با مهر در خصوص نقض برجام با بیان اینکه آمریکا قبل از خروج از برجام هم تعاملاتی با ایران نداشت، گفت: کشور ما در بدتر از این شرایط هم قرار گرفته و نگرانی از این بابت نداریم؛ زیرا در همه‌ی عرصه‌ها روی پای خودمان بوده‌ایم بنابراین نمی‌توان گفت که اتفاق خاصی افتاده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۲ ارديبهشت

عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران از تعریف ۷۲ پروژه و اقدام در پیش‌نویس سند توسعه‌ی فضای مجازی کودک خبر داد و گفت: در این راستا طرح ۲۰ تا ۲۰ را اجرایی می‌کنیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۲ ارديبهشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طبق سیاست حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی مصوب شورای عالی فضای مجازی، موضوعات مربوط به پیام‌رسان‌ها بر عهده‌ی مرکز ملی فضای مجازی است و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بخش‌هایی از امور را به عهده دارد.

ادامه مطلب