محبوب ترین ها
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۹ ارديبهشت

رئیس کمیته‌ی ارتباطات مجلس شورای اسلامی از بررسی اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حمایت از کالای ایرانی در هفته‌ی آینده خبر داد.
رمضانعلی سبحانی‌فر در گفتگو با مهر اظهار داشت: کارگروه بررسی وضعیت کالاهای ایرانی، اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در صیانت و حمایت از تولیدکنندگان کالای ایرانی را بررسی می‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۸ ارديبهشت

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با بیان اینکه در سال‌های گذشته شاهد سوء‌ استفاده‌ی مجرمان سایبری از احساسات پاک روزه‌داران در ماه مبارک رمضان بودیم، گفت: ترفند جمع‌آوری کمک برای خانواده‌های نیازمند یکی از شگردهایی است که مجرمان سایبری با تبلیغات فراوان در شبکه‌های اجتماعی از آن بهره برده و با این شگرد از احساسات پاک شهروندان سوء‌ استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۸ ارديبهشت

هم‌زمان با فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات، دکتر محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در پیامی ضمن تبریک این روز به همه‌ی کنشگران ارتباطی کشور مؤلفه‌های اصلی ارتباطی دولت و مردم را تبیین کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه اقدام جدیدی در خصوص انسداد فیلترشکن‌ها آغاز نشده است، خاطر نشان کرد: متأسفانه بر اساس شواهد کاربران شبکه‌های اجتماعی در حال مقاومت در برابر دستور قضایی هستند و این موضوع امنیت فضای مجازی را با چالش مواجه کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرم در مورد اظهارات امروز خود مبنی بر آغاز مسدودسازی ابزارهای فیلترشکن در کشور توضیح داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت

وزیر ارتباطات استفاده و فراگیری فیلترشکن‌ها را تهدید بزرگ‌تری نسبت به حضور یک پیام‌رسان دانست و گفت: انتقاد می‌کنند چرا سایفون بسته شد، درحالی‌که این موضوع آشکار است. پروژه‌ی سایفون مورد حمایت مالی مستقیم وزارت خارجه‌ی آمریکا است و تمام منابع مالی‌اش آنجا تأمین می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت

کالیفرنیا اولین ایالتی بود که مقامات محلی آن تصمیم بنیادی را برای کمک به حفظ محیط‌زیست و جلوگیری از انتشار گازهای گلخانه‌ای گرفتند. آن‌ها امیدوارند که این عمل به کاهش قابل‌ توجهی گازهای گلخانه‌ای کمک کند. طرح ابتکاری برای نصب پنل‌های خورشیدی، تاریخ ۹ ماه می، توسط کمیسیون انرژی ایالتی تصویب شد. قانون جدید برای نصب الزامی پنل‌های خورشیدی بر روی سقف منازل ساکنین کالیفرنیا، نیازی به تصویب مجلس قانون‌گذاری ندارد و در ۱ ژانویه ۲۰۲۰ به‌ صورت لازم‌الاجرا، اعمال خواهد شد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند