محبوب ترین ها
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۸ فروردين

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ارسال نامه‌ای به همه اپراتورهای ثابت و همراه کشور در زمینه‌ی حفظ حریم خصوصی کاربران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و اطلاعات، مجید حقی از برنامه رگولاتوری برای بررسی اپراتورها در زمینه‌ی حفظ و صیانت اطلاعات مردم خبر داد و گفت: باید ساز و کار، ابزار، فرآیند پشتیبانی و استانداردی که اپراتورها در زمینه‌ی حفظ و نگهداری اطلاعات کاربران دارند، مشخص شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۸ فروردين

دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه شهروندان حق‌ دارند از هر پیام‌رسانی استفاده کنند، به‌ شرط اینکه تابع قوانین کشور باشد، گفت: فعلاً تصمیمی در رابطه با انسداد تلگرام اتخاذ نشده، اما هرآن ممکن است شرایطی برای انسداد تلگرام پیش بیاید.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۷ فروردين

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در صفحه‌ی اینستاگرم خود نوشت: مخاطبان زیادی در این صفحه، همواره سوالات و اعتراضات زیادی را در خصوص فیلترینگ یا عدم انجام آن ابراز می‌کنند، لازم دیدم توضیحاتی عرض کنم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۷ فروردين

یک عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت که با وضعیت موجود شبکه‌ی ملی اطلاعات و دولت الکترونیک محقق نمی‌شود و یک دروغ بزرگ است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۶ فروردين

دوشنبه‌ی هفته‌ی جاری، اپراتورهای مخابراتی روسیه و ارائه‌دهندگان اینترنت در فدراسیون روسیه، حکم فیلترینگ تلگرام در این کشور را به اجرا در خواهند آورد. این خبر توسط یکی از منابع آگاه از تصمیم جدید آژانس Roskomnadzor، برای فیلترینگ سراسری تلگرام در روسیه برای روز دوشنبه ۱۶ آوریل، در مصاحبه‌ی خود با اینترفاکس اعلام شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۶ فروردين

مقامات استان فریسلند در هلند مجبور شدند تا پوششی که سبب ایجاد موسیقی در بزرگراه مجاور روستای Yelsum شده بود را تخریب کنند. سر و صدای تولید شده از این پوشش خاص بر روی آسفالت، سبب تظاهرات گسترده‌ای از سوی ساکنان محلی شده بود زیرا ملودی ایجاد شده، آرامش مردم آن منطقه را سلب کرده بود.

ادامه مطلب